Senior Customer Service Officer

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job purpose:

Initiate, maintain and manage customer engagement and loyalty strategies aligned to the overall business strategy of MBAL

Key responsibilities:
Loyalty & Customer Care Program:

Design and Implement MBAL’s loyalty and Customer Care program- in collaboration with respective departments to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.

New Sales and Persistency campaigns

Design and Implement Customer campaigns to push sales and persistency of MBAL- in collaboration with Sales Domain and FI Domain, MKT to expand communication to MBAL customer & sale team along with ensure ROI campaign.

Voice of customer Inbound/NPS/CSAT analysis to improve Customer service and Customer Journey:

Analyze the Inbound (Customer and Sales) data through detailed customer journey maps illustrating all customer touch- points and flows between, identify and prioritize improvement opportunities.
Follow & Measure KPI of service quality to ensure customer satisfaction.
Act as the OP’s representative supporting the CX teams with regards to customer journey mapping and analytics, Net Promoter Score (NPS) and Customer Effort Score (CES), build and maintain analytics and reporting engine that can translate high loyalty (NPS) and low effort (CES) scores into financial and other benefits, justifying the investment the company makes in adopting these tools and methodologies (ROI).
Participate in designing and improving customer journeys across traditional and digital channels.

Manage the Sales support activies

Manage sales support activities
Design process documentation and participate in training for the Sales Forces.

Yêu cầu công việc

Have experience as a customer experience officer, or a similar customer/admin support role.
A Bachelor&039;s degree in marketing, communications, advertising, business management, or in a related field preferred
Extensive experience in gathering and interpreting customer experience information;
Solid knowledge of online customer engagement platforms and channels.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-18 10:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Senior Customer Service Officer - Mã tin đăng: 4653582. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH BẢO HIỂM NHÂN THỌ MB AGEAS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
29/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây