WALL STREET ENGLISH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Coordinates data from a variety of sources for inclusion in technical reports and presentations; performs independent research and prepares information for special projects as assigned.
Schedules and maintains calendar of appointments, meetings and travel itineraries, and coordinates related arrangements.
Carries out special projects and assignments as requested. May be responsible for coordination/planning and execution of special events and conferences for client, department and/or office events.
Answers phone calls with regards to inquiries, researching and resolving problems requiring knowledge of department policies and procedures.
Administers the department/business unit record keeping system; updates various department/business unit records and publications; ensures that department/business unit files are maintained in accordance with company policies and procedures; reviews requests for information and determines the appropriateness of release.
Takes independent action on handling requests; determines the appropriate course of action, intervenes where necessary, and acts as a liaison between departments.
Performs administrative duties such as conducting research, updating and maintaining databases, preparing company forms and maintaining confidential files.
Other duties may be assigned.
Serves as an administrative liaison to others within/outside the department/company regarding administration issues in areas such as accounting (expense reports), marketing (proposal collateral, client events), mapping and research (client research).

Yêu cầu công việc

Calm manner, able to work under pressure and with changing demands and priorities.
Ability to effectively present information.
Ability to provide efficient, timely, reliable and courteous service to customers.
Excellent written and verbal communication skills.
Must have a strong command of the English language and excel in the areas of spelling, grammar and punctuation.
Requires in- depth knowledge of company operations, policies, and procedures.
Bachelor degree or equivalent. Understanding of technical items
Requires knowledge of financial terms and principles. Ability to calculate intermediate figures such as percentages, discounts, and/or commissions. Conducts basic financial analysis.
A minimum of 3 years experience in a similar role and/or training.
Computer literacy, with excellent oral and written communication and presentation skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-15 12:55:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4420138. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 21 Le Quy Don, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây