Service Engineer (Hotline, Chatbox,...)

DAIKIN AIR CONDITIONING (VIETNAM) JOINT STOCK COMPANY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Technical consultation for field technicians (FTC – Chatbox)
- Find and resolve problems for field technicians.
- Receive requests from field technicians for technical advice.
Technical consulting for customers (Hotline channels)
- Receive calls from users, agents, Pro- shop, technicians, contractors... through the following means: phone, Zalo, email, web…..
- Technical advice on installation, product features, technical specifications... as well as explanation and support for simple troubleshooting (water leaks, error code check- remote, instructions on how to use the machine), cleaning the filter...) for customers.
Enhance technician skills:
- Coordinate with the Human Resources Department to organize classes to improve soft skills and management skills for the Service Department
- Coordinate with the Product Marketing Department to organize new product introductions for the Service Department
- Organize classes to remind service skills: customer care, technical expertise, service policies... for groups of technicians with low performance
- Periodically organize service skills competitions, find outstanding candidates to participate in regional and global competitions
- Coordinate with the Training Department to study and develop documents related to new features, new products and training of field technicians.
Develop appropriate processes for performing services at the construction site.
Apply technology to technical support – Thinklet/Cloud Service, VRV Health Check ,….
Support the nationwide in handling difficult cases, repeated or never- before- seen errors (rare)...

Yêu cầu công việc

Minimum 3- 5 years of experience in the commercial HVAC industry.
Strong technical skills relevant to HVAC systems and equipment.
Excellent customer service skills with a positive, "can- do" attitude.
Good at English, both verbal and written.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-11 15:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Service Engineer (Hotline, Chatbox,...) - Mã tin đăng: 4636079. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 14 & 15, Tòa Nhà Nam Á, 201-203 CMT8, Phường 4, Quận 3, Tp. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Kỹ thuật
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/10/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây