Shift Manager/Assistant Shift Manager - Quản Lý Ca/Trợ lý Quản lý Ca khối Vận Hành

COSMO REX SAIGON
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Position Summary: The Assistant Shift Manager is responsible for overseeing the club&039;s operations during specific shifts, ensuring all activities run smoothly and efficiently while maintaining the highest standards of guest service. This role involves managing staff, addressing guest needs, and resolving any operational issues that arise. The ideal candidate will have experience in operational management within the hospitality or gaming industry, excellent leadership abilities, and a strong commitment to providing exceptional guest experiences.

Key Responsibilities:

• Prepare and submit shift reports, highlighting any issues, guest feedback, and operational performance to the Head of Operations.
• Lead, motivate, and manage staff, assigning duties and providing feedback to ensure a high level of service and operational efficiency.
• Implement and monitor safety and security protocols to ensure a safe environment for guests and staff.
• Coordinate with different departments to ensure smooth operations and high- quality guest experiences.
• Supervise daily operations during assigned shifts, ensuring compliance with operational procedures and high standards of guest service.
• Monitor and manage gaming floor activities, ensuring adherence to gaming regulations and club policies.
• Address guest inquiries and complaints promptly and effectively, ensuring guest satisfaction.
• Manage staff scheduling for the shift, ensuring adequate coverage and operational efficiency.

Yêu cầu công việc

Requirement:
• Bachelor’s degree in Business Administration, Hospitality Management, or a related field.
• Strong problem- solving abilities and excellent decision- making skills.
• Ability to work in a fast- paced environment and manage multiple tasks simultaneously.
• Proven leadership skills with the ability to manage and motivate a team.
• Exceptional customer service skills, with a focus on guest satisfaction.
• Minimum of 3 years of experience in operational management, preferably in the gaming or hospitality industry.
• Excellent communication and interpersonal skills, with proficiency in English and additional languages preferred to cater to an international clientele.
• Flexibility to work in shifts, including nights, weekends, and holidays.

Quyền lợi

A competitive salary and comprehensive benefits.
The opportunity to be an essential part of a groundbreaking venture in the luxury entertainment sector.
Professional development in a fast- paced and innovative environment.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-07-11 11:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
19/07/2024
Hình thức làm việc
Làm theo ca
Cấp bậc
N/A
Số lượng cần tuyển
4
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Shift Manager/Assistant Shift Manager - Quản Lý Ca/Trợ lý Quản lý Ca khối Vận Hành - Mã tin đăng: 4432488. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

COSMO REX SAIGON

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây