WALL STREET ENGLISH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

CRM system building and implementation.

Enable CRM workflow automation and minimize basic transactional tasks.
Drive CRM configuration design innovation by exploring, understanding, explaining, and implementing the CRM functional potential.
Understand business dynamics and set- up insightful and structured reporting dashboards within the CRM functionalities in alignment with the management guidelines.
Establish workflows for data capture while always ensuring data integrity.

Responsible for preparing user training material and guidelines.

Ensure clear and referenceable configuration documentation.
Provide support & guidance to colleagues and customers that use the CRM software, including support to the training team.

CRM Service escalation support for end- users

Work with team members to solve the big impact issues.
Troubleshooting user or software errors that inhibit the efficiency of the interaction between people and technology in deeply technical issues.
Meeting with teams to help them analyze business trends.

Data analysis support.

Monitor daily data feed, and verify the accuracy of customer data.

Yêu cầu công việc

Must be able to work independently and be team- oriented, reliable, and dependable.
Create documentation on case resolution in order to facilitate knowledge sharing with team members.
Drive consistent usage of CRM system and adherence to sales processes.
Lead communication for platform and process changes.
Attention to detail, to manage the integrity of the CRM data.
Knowledge of SQL/ Database/ API to
"Oversee CRM data governance” which will include:

- User access rights
- Reporting
- Data audit
- Data structures
- Data standards

Patience when handling difficult user cases.
Basic English communication skills. (TOEIC 500, WSE level 9/20 or equivalent English levels)
Experience with HubSpot/ Creatio or similar marketing automation system is plus.
Ability to think critically, identify solutions and deliver recommendations based on data and analysis.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-28 09:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4601810. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 21 Le Quy Don, District 3, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
28/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Hiện tại chúng tôi chưa có việc làm đề xuất phù hợp với bạn.

Việc làm đã xem gần đây