Store Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN BAKES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Management
Essential Responsibilities

Recommend people for hiring and promotion.
Set goals and expectations for the operation team using performance review and KPI process.
Work with the bar, kitchen, and front staff team to make sure our operation is smooth.
Produce staff roster with a supervisor.
Conduct daily briefings.
Hiring, training, motivating, and leading staff by example.

Operation

Work with our team (operation, management, and marketing) on the development and implementation of our seasonal campaigns and promotions.
Enforce all SOPs and company policies and procedures, especially the ones related to our customer service, health, and safety.
Manage product and packaging inventory to ensure good levels, product freshness and cost control.
Weekly meeting with BOD and Operation Manager sharing on operation and KPIs.

Finance

Handle daily cash management and administration.
Track and monitor the sales target, implement the Marketing strategy in- store, adjust when needed.

Marketing

Train and lead the team to execute the Marketing strategy in the store.
Work closely with our Marketing team on our in- store sales strategies.

Customer Service

Walk around. Talk to our customers.
Manage customer’s complaints or feedback.
Constantly challenge our customer service experience and improve the overall space and product experience to make sure our customers have a great time with us.

Quality Control

Schedule maintenance according to our schedule.
Maintain high standards of quality control, hygiene, health, and safety through SOPs training and enforcement.

Yêu cầu công việc

Skillsets

Experience in Beverages (R&D, barista, bartender, etc.)
Knowledge and interest in Matcha and Japanese tea are preferred.
Previous experience leading a team
Fluent in Vietnamese, good English. Fluency in other languages is a plus.
Previous experience in the hospitality industry
Ability to work full time with a flexible schedule
Detailed and result- oriented.
Team spirit. Leadership skills. Passion for Customer Service.

Quyền lợi

Compensation

Salary based on experience and skill
Social Security
Employee discount on our F&B products
Clear Career Map: Store Manager → Ops Coordinator → Ops Manager
Annual leave (Based on level)
Yearly bonus
Health Insurance

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-07 02:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Store Manager - Mã tin đăng: 4595877. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN BAKES

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Cấp bậc
Quản Lý / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
22/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây