Support Center/ Call Center Support

BOSCH GLOBAL SOFTWARE TECHNOLOGIES COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Phú, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Job Summary:
The Travel and Expense Officer for Support Center / Call Center is responsible for providing first- line support to associates regarding travel and expense policies, procedures, and systems. This role involves handling inquiries, resolving issues, and ensuring compliance with company policies in a call center environment. First level support for internal Bosch travelers on travel planning, as well as on- trip and post- trip related questions. Travel and Expense Officer – Support Center / Call center will be working within a Service Organization of Bosch Company called as GS (Global services) and will be under supervision of a Team Lead for daily operations.
Main attributions and responsibilities
• Offers Support to colleagues via internal communication platforms.
• Supports travelers in case of tool and handling errors for the cloud- based travel solution and mobile application.
• Provides hands- on and ad- hoc help/solutions to ensure a smooth business trip for Bosch travelers.
• Consults travelers on valid legal and central directive instructions, as well as optimal travel tool usage.
• Fulfils any other tasks related to area of responsibility, as requested by direct superior.
• Performs any necessary backOffice activities in the Travel to Expense area.
• Reads, understands and applies the procedures from area of responsibility and other interdepartmental procedures, applicable within the company.
• Offers Support to the SME in more complex tasks.
Customer Support
• Respond to questions within SLA (Service Level Agreement) regarding expense claims, travel bookings, and policy interpretations.
• Resolve issues and complaints within SLA (Service Level Agreement) related to travel arrangements, expense reimbursements, and system errors.
• Performs daily activities in terms of Employee Dispute management.
• Develop and maintain documentation, including FAQs.
• Identify common issues and trends to improve support processes.
• Serve as the primary point of contact (online 8AM to 5PM) for travel and expense- related inquiries from associates.
Policy and Compliance
• Provide guidance on proper documentation.
• Interpret and apply the organization&039;s travel and expense policies.
System Support
• Troubleshoot basic technical issues related to travel and expense platforms.
• Assist users with travel booking systems and expense management tool (bTravel).
• Guide employees through the process of submitting expense reports and travel requests.

Quyền lợi

Flexible working time and working modelLunch and parking allowance
Premium health insurance for employee and 02 family members
Good benefits of company activities such as: football, badminton, yoga, Aerobic, team building…
13th- month salary bonus + attractive performance bonus (you&039;ll love it!) + annual performance appraisal
Engage in our diverse training programs which surely help strengthen both your personal and professionalism
15++ days of annual leave + 1- day of birthday leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-20 20:50:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
07/11/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Tân Phú, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Support Center/ Call Center Support - Mã tin đăng: 5297273. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

BOSCH GLOBAL SOFTWARE TECHNOLOGIES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây