Team Lead (BPO Industry) - Tại Hồ Chí Minh - Thu Nhập 30 - 34 Triệu

CÔNG TY TNHH ITECHWX
Mức lương
34 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Business management:

Make sure the team follows the compliance and security policies.
Participate in internal weekly and monthly Business Review Meetings to present operational results and action plans.
Make sure the team meets MS KPI.
Find out the root cause of cases that customers are not satisfied with and do the analysis to make improvement.
Review cases daily and find out the problems to make sure customer issues are well resolved.
Offer non- technical training (including but not limited to business processes, case handling skills, telephone, and email skills, out- of- office processes, leave procedures, and demission procedures) to help the new members to get familiar with the process and tools.
Collect data and create reports to meet business needs.
Follow up on the progress of each case in time to ensure effective actions are taken.

Managing Collaborative Activities:

Work with Microsoft to get effective support on critical and complex issues.
Collaborate on cross- group and cross- product issues by working with resources from other groups to solve customer problems. Help drive cases with the highest priorities by working with managers, engineers, and other stakeholders.

Business Communication:

Drive the negotiation, creation, execution and modification of business processes and procedures.
Participate in customer- facing business review meetings to gather feedback and resolve issues.
Maintain good business relationships with customers.

Yêu cầu công việc

Excellent presentation skills.
Proficient in English (4 skills)
Have a sense of community and responsibility, be able to align the policy of team, good at management and communication of employees, and be willing to make additional contributions for the team.
Excellent customer service awareness.
Excellent team leadership skills, able to unite the team, and help team members maximize their strengths and improve their weaknesses.
Ability to train and mentor, experience in quality monitoring and improvement.
At least 2 years of experience in the same role in the contact center industry.
Good process and risk management skills can ensure that the performance of the team is stable and continuously improved.

Quyền lợi

30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift
90% contribution of the gross salary to social insurance
Annual performance review
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Offered salary from 30 – 34,000,000 VND GROSS
Annual Health Checkup
Full working equipment will be provided
Salary at 100% during the probationary period

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-31 15:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Team Lead (BPO Industry) - Tại Hồ Chí Minh - Thu Nhập 30 - 34 Triệu - Mã tin đăng: 4529359. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: Tầng 12, Opal Tower, 92 Nguyễn Hữu Cảnh, Quận Bình Thạnh, TP. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây