Technical ManagerfreeC's Client

FREEC
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm kinh nghiệm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Serve as the main point of contact, ultimately responsible for technical issues in projects.
Manage the technical team, ensuring the department completes assigned tasks.
Take responsibility for researching and exploring new solutions and technologies.
Support the board of directors in defining technological directions and strategies.
Build and develop an in- house technical team, including internal training.
Participate in consulting and implementing solutions related to DevSecOps and API Management for enterprise customers.

Job Requirements

Work experience: 5+ years, including at least 3 years of experience with DevOps.
Preference for candidates with experience in software development.
Required experience in deploying and operating Kubernetes.
Preference for candidates with experience working with API Management solutions.
Preference for candidates with experience in Security to provide DevSecOps consulting for customers.
Graduated from university with a major in Information Technology or related fields.
Preference for candidates with experience working on large- scale systems.
English proficiency: basic communication skills, with the ability to research, read, and write technical documents in English.

Quyền lợi

A work environment focused on development, stability, satisfaction, and meaningful contributions for the entire company and its members, emphasizing values such as respect and fairness; honesty and kindness; professionalism, and thoughtfulness.
Working hours: Monday to Friday. Off on Saturdays, Sundays, and public holidays as regulated.
Full benefits and social insurance as per the Labor Law.
Comprehensive and personalized healthcare benefits:
Annual health insurance packages are provided by companies like Bao Viet, PVI, VBI, etc.
Opportunities to participate in internal training courses, skill development, and career development consultations.
Access to technology conferences, advanced training courses, and exposure to new technologies.
Bonuses on holidays and Tet.
Participation in the company&039;s annual travel and team- building programs.
Periodic health check- ups with customization options based on individual needs and health conditions.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-07 18:35:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
07/04/2025
Hình thức làm việc
FULL_TIME
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm kinh nghiệm
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hà Nội
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical ManagerfreeC's Client - Mã tin đăng: 4937007. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

FREEC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây