Technical Support (IT/ Customer Service Background, Offer

ITECHWX COMPANY LIMITED
Mức lương
16 - 22 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

• Review issues and contact customers to understand technical issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.• Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.• Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.• Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.• Product/Process Improvement• Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.• Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.

Yêu cầu công việc

• Ability to work independently and as part of a team.
• Strong problem- solving and analytical skills.
• Adaptability and flexibility to work in a fast- paced environment.
• Passion for technology and a desire to learn and grow within the IT industry.
• Open for Freshers & Tech/Customer Service background
• Good English Communication (equivalent to IELTS 6.5 or higher).
• Outstanding customer service skills, emphasizing empathy, patience, and active listening.
Shift Availability: 5 shifts per week, and 2 flexible days off
***Benefits
• An employee who works at night (10 PM- 6 AM) will be paid an additional amount of 30% of the normal salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance.
• 100% salary during the probationary period.
• 90% contribution of the gross salary to social insurance.
• Full working equipment will be provided.
• 20 days leave/year (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
• Salary range: 16,000,000- 22,000,000 VND gross/month
• Activities: Birthday party, Employee engagement activities.

Quyền lợi

Activities: Birthday party, Employee engagement activities
20 days leave (12 days of annual leave and 8 days of sick leave)
Training will be offered
Salary at 100% during the probationary period 90% contribution of the gross salary to social insurance Full working equipment will be provided Annual Health Checkup

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-09-07 01:15:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
12/10/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Nhân Viên
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Khu vực
Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Technical Support (IT/ Customer Service Background, Offer - Mã tin đăng: 5250228. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

ITECHWX COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây