The Level Service Agent

MELIÁ HỒ TRÀM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Xuyên Mộc, Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

 Record down all suggestions and comments from guests.
 Reserve the meeting rooms accordingly. Must confirm the detail of the date, time, number of customers, contact information, location and price .Also include the facility arrangement and the method of payment.
 Prepare registration card and room key before guest’s arrival.
 Maintain a friendly, neat and pleasant image to our customers.
 Work closely with The Level Supervisor/Manager in handling complaints.
 Give guests immediate and complete attention to their requests and complaints.
 Follow the instruction of the Emergency Procedure whenever applicable.
 Check the executive floor lounge and meeting room constantly make sure the place is clean and tidy.
 Introduce The Level facilities to guests upon their arrival.
 Check the Food and Beverage inventory and office stationery. Make sure it is enough for daily use.
 Offering the Food and Beverage service for our customers. Take the order carefully and deliver the food and drink quickly.
 Always be friendly and professional under any circumstances.
 Greet and meet guests in The Level from 6 am to 11pm.
 Assist The Level Manager to answer the phone calls in The Level.
 Responsible for all the enquiries from guests.
 In the absence of The Level Supervisor/Manager, takes down particulars of complaints or requests and pass them to Duty Manager and Customer Service Manager to follow up.
 Update guest profile include repeat guest profile, loyalty guest profile, guest birthday profile, e- mail address and preference accordingly.
 Upon guest check out, enquire the guest transportation arrangement and also ask the comment of guest entire stay.
 Always check personal hygiene and be well groomed in appearance.
 Provide courteous service to guests and respond promptly and tactfully to guests’ complaints, requests and enquiries.

Yêu cầu công việc

2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel
College Degree or above in Hospitality or related fields
English- Good level, written & spoken
Computer Skills

Quyền lợi

Annual Outing Trip
Duty meal provided at canteen
Special room rate as per Melia Hotels International policy
Shuttle bus from Vung Tau to Melia Ho Tram
International working environment
13th month salary
2 Day- off/week
Attractive salary
Participating social insurance, medical insurance, accident insurance 24/7
Benefit for birthday, mid- autumn festival, public holiday, Tet holiday,..
Laundry uniform provided

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-30 14:20:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin The Level Service Agent - Mã tin đăng: 4606208. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Dưới 10
Trụ sở: Ấp Hồ Tràm, Xã Phước Thuận, Huyện Xuyên Mộc, Tỉnh Bà Rịa – Vũng Tàu

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây