Thực Tập Sinh Chăm Sóc Khách Hàng

CÔNG TY TNHH SAVILLS (VIỆT NAM) - CHI NHÁNH THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
Mức lương
100
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Lobby area

Daily checklist for front Office: ensuring the inspection of cleanliness, equipment, and the professionalism of the contractor’s staff.

Customer Service Counter

Daily check on the condition of the decorative plants at the counter and water them as necessary.
Maintain clean and tidy counter.
Prepare the necessary forms to assist guests.

Main tasks

Have a thorough understanding of the functionalities of the Property Cube app and how to monitor tasks under the supervision and guidance of the manager.
Provide essential project information when required.
Have a thorough understanding of the building&039;s regulations and the basic procedures of the Customer Service department currently implemented in the project.
Record customer information/feedback, notify the head of department, and forward the information to the relevant departments.
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, security and cleaning staffs when needed.

Proper Storage and Compliance

Follow department procedures and manager&039;s directions.
Properly store equipment, tools, and spare parts after use.

Reports

Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.

Other tasks

Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor

Yêu cầu công việc

What will we offer?

Level up your skills: Sharpen your skills such as communication and teamwork to become a well- rounded pro.
Intern today, Savillian tomorrow: Impress us with your performance and get a full- time job at Savills Vietnam! Check out how others have done it!
Learn from the best: Get insider tips and guidance from experienced mentors who&039;ve been there and done that.
Join the Savills community: We&039;re a diverse and inclusive workplace where your voice matters.
Ready to kick off your career? Savills Vietnam offers hands- on training to launch you into the real estate world.

Quyền lợi

Proactive in tasks, willing to learn new knowledge, and ready to provide support when requested.
Ability to manage multiple tasks efficiently.
Strong communication, empathy, and customer service orientation.
Basic proficiency in using databases and spreadsheets for information management
Ability to withstand high levels of work- related pressure and manage personal emotions effectively.
Good command of English for effective communication.
High school diploma or above; currently enrolled in a relevant field preferred

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 01:15:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Thực Tập Sinh Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4878910. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Thực tập sinh chăm sóc khách hàng

CÔNG TY TNHH SAVILLS (VIỆT NAM) - CHI NHÁNH THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
13/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây