Thực Tập Sinh Chăm Sóc Khách Hàng

SAVILLS VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Lobby area

Daily checklist for front Office: ensuring the inspection of cleanliness, equipment, and the professionalism of the contractor’s staff.

Customer Service Counter

Maintain clean and tidy counter.
Prepare the necessary forms to assist guests.
Daily check on the condition of the decorative plants at the counter and water them as necessary.

Main tasks

Have a thorough understanding of the functionalities of the Property Cube app and how to monitor tasks under the supervision and guidance of the manager.
Follow department procedures and manager&039;s directions.
Have a thorough understanding of the building&039;s regulations and the basic procedures of the Customer Service department currently implemented in the project.
Provide essential project information when required.
Record customer information/feedback, notify the head of department, and forward the information to the relevant departments.
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, security and cleaning staffs when needed.

Proper Storage and Compliance

Properly store equipment, tools, and spare parts after use.
Follow department procedures and manager&039;s directions.

Reports

Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.

Other tasks

Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor

Yêu cầu công việc

Proactive in tasks, willing to learn new knowledge, and ready to provide support when requested.
Ability to manage multiple tasks efficiently.
Good command of English for effective communication.
Ability to withstand high levels of work- related pressure and manage personal emotions effectively.
High school diploma or above; currently enrolled in a relevant field preferred
Basic proficiency in using databases and spreadsheets for information management
Strong communication, empathy, and customer service orientation.

Quyền lợi

What will we offer?

Learn from the best: Get insider tips and guidance from experienced mentors who&039;ve been there and done that.
Intern today, Savillian tomorrow: Impress us with your performance and get a full- time job at Savills Vietnam! Check out how others have done it!
Level up your skills: Sharpen your skills such as communication and teamwork to become a well- rounded pro.
Join the Savills community: We&039;re a diverse and inclusive workplace where your voice matters.
Ready to kick off your career? Savills Vietnam offers hands- on training to launch you into the real estate world.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-24 12:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Thực Tập Sinh Chăm Sóc Khách Hàng - Mã tin đăng: 4745857. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Thực tập sinh chăm sóc khách hàng

Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Thực Tập Sinh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
5
Hình thức làm việc
Bán thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây