Trade Marketing Manager- Toft

CÔNG TY TNHH NHÀ MÁY BIA HEINEKEN VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

• Own robust understanding of the shopper insight, market & channel landscape and bring that perspective to translate /inject into the innovation of POSM/TOT, from the concept development to production, deployment, and evaluation.
• Lead projects based on company requirements (i.e. Visibility in hot zones project, Shopper Behavior study, Driving Retailer promotion Guideline & Framework...)
• Utilize internal & external data to monitor the brand&039;s performance at channel, identify Issues & Opportunities, make promptly recommendations to go forward, and independently lead the development & implementation of trade plans to build & keep growths for those brands (Heineken, Tiger & Innovation Portfolio).

Yêu cầu công việc

• Native speaker / fluent in Vietnamese
• Team player, knows how to generate support and manage cross- functionally without hierarchy, able to ask for help and recognize others&039; contributions.
• Good stakeholder management skills, understands and has practical experience how to engage with sales teams.
• Understands and has practical knowledge of the retail environment and can relate and connect business & sales JBTD to market reality.
• Leads by accountability, focuses on tasks end- to- end, holds self & others accountable.
• FMCG industry commercial experience in MNC of min 4 years
• Adapts well, overcomes obstacles and defines trade- off choices and alternative solutions to push forward if faced with barriers.
• Drives to win, able to distill and define objectives from broad directions, organize time & resources, and mobilize & motivate others towards achieving these objectives.
• Has good understanding of sales & distribution strategy (coverage, distribution, routing, targeting & rewarding, steps of the visit, outlet execution, and channel standards)
• Understands and demonstrates practical knowledge of channel strategy, segmentation, and analytics processes.
• Trade marketing or sales background
• Understands and shows practical knowledge of building & executing channel and/or brand plans and commercial calendars.
• Demonstrates practical knowledge of how to obtain, analyze & apply shopper insights.
• Well- organized and dependable, manages well timelines and milestones, creates visibility on projects & deliverables, communicates risks early and proactively manages alignment between stakeholders.
• University degree in business administration, marketing (preferred, not required)
• At least upper intermediate in English
• Connected to current news & developments, actively demonstrates knowledge of broad business, retail, and social/cultural trends.

Quyền lợi

Private health insurance for employee and dependents
18 days of annual leave
Canteen

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-09 04:40:39

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trade Marketing Manager- Toft - Mã tin đăng: 4163600. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 15 Tòa nhà Peakview, số 36 Hoàng Cầu, Đống Đa, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây