Trade MKT Planning Leader/Trade Assistant Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN THỜI TRANG YODY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Promotional Campaign Management
- Effectively control and manage promotion budget spending within the provided budget.
- Ensure that local feedback is taken into account by regularly visiting markets and customers with the frontline team. Reflect market change with a quick response and provide a defensive plan if needed.
- Strategize and implement price promotion activities based on pricing strategy and guideline across multichannel.
- Regularly monitoring and tracking revenue and market share performance to ensure proactive and corrective actions are taken.
- Evaluate and analyze promotion activities against KPIs with recommendation to frontlines on key success factors and improvement plans for future action.
Trade Analyst
- Lead on development, planning and execution of price tracking tools to deliver weekly/monthly/quarterly pricing reports.
- Lead on delivery of full analysis and insight incorporating sales performance together with customer KPIs in each trade activities and campaigns.
- Lead on pricing strategy by key categories by formats, benchmarking key competitors in the market as well as retailing index data to strengthen customers pricing perception and drive traffic to stores.
- Lead on development of corporate and category promotion evaluation, connecting with cross functional teams both internal & external.
- Working closely with the finance team to prepare the annual budget, monthly forecast by category trade pillar and conducting weekly sales performance update/tracking to identify trade activity gaps for further actions.

Yêu cầu công việc

- Strong analytical skills with the ability to track and measure marketing campaign performance.
- Priority: Bachelor’s degree in marketing, communications or relevant field; Advanced English; Self- motivated, proactive in a start- up environment.
- 5+ years of solid experience in trade marketing (Price and Promotion Planning) preferably in the FMCG/cosmetics/fashion industry.
- Proven track record of developing and implementing successful marketing communications strategies.
- Experience with project management methodologies and the ability to manage multiple projects simultaneously.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-27 23:16:59

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trade MKT Planning Leader/Trade Assistant Manager - Mã tin đăng: 4224902. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: 45 hồng quang thành phố Hải dương

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 7 Năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây