Trưởng Bộ phận Bán hàng Đa kênh (Omni Channel Line Manager)

AEON HÀ DÔNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Other duties- Opening & closing Store- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Manpower management- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule- Make solution for sufficient manpower during business in ad- hoc situations- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development- Identify potential staff for succession planning purposes- Build and promote team work spirit
Cash Management- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses
Expense control- Provide solutions to optimize resources and increase productivities- Provide tools to optimize delivery costs- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using
Online sale management- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, …..)- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.- Make the sale plan base on MD&039;s plan, Operation Plan to achieve the target- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior

Yêu cầu công việc

Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Good command of verbal English
Good communication skill
Leadership: Acting leadership by example
Teamwork skill: Actively promote team work
Prefer 3 years of experience in the same position
University degree

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-24 05:50:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Bộ phận Bán hàng Đa kênh (Omni Channel Line Manager) - Mã tin đăng: 4591041. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

AEON HÀ DÔNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Bán hàng
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây