TRƯỞNG BỘ PHẬN LỄ TÂN/FRONT OFFICE MANAGER

KHÁCH SẠN IMPERIAL DALAT
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Lạt, Lâm Đồng
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Main Responsibilities
To plan and conduct training for new and existing employees, to report all activities to the Training Manager on a monthly basis and to keep accurate departmental records of all training conducted.
To accept responsibility for, and to show initiative in decision making when handling guest complaints referred by FO staff, in order to achieve maximum guest satisfaction. To refer major guest complaints to the Area General Manager, or the manager on duty in his absence, in order to prevent further dissatisfaction on behalf of the guest.
To supervise liaison with the Housekeeping department regarding anticipated guest check- ins, check- outs, room assignments, room status report etc.
To be responsible for the FO cash float and to ensure that all accounting functions in FO are performed in accordance with hotel procedure.
To supervise the performance & productivity of all Front Office departments in order to ensure they operate in accordance to departmental procedures and hotel standards, and to achieve maximum guest satisfaction and revenue.
To maintain a high public profile at all times; to greet arriving & departing guests and to attend the weekly management cocktail.
To prepare the departmental budget with assistance from the Hotel Controller.
To supervise night shift operations and handle all queries handed over from the night staff, and to ensure that arriving guest folios are checked on the first night of arrival for any discrepancies and ensure that these are revised accordingly.
To ensure the departmental budget is adhered to in terms of expenditure by monitoring and controlling costs and adhered to in terms of revenue by training staff to upsell hotel facilities and amenities.
To ensure that revenue and occupancy are maximized by: wide activities promoted room up selling program maximized.

Yêu cầu công việc

- Bachelor’s or College degree in Front Office, Hotel, or Tourism Management
- Good communication skills in English and another foreign language.
- Using Opera Cloud software.
- At least 2 years of experience in a similar position at hotels of the same standard

Quyền lợi

- Allowances according to current policies
- Negotiable salary
- Entitled to service charge
- Periodic health check- ups
- Holiday bonuses, 13th- month salary and year- end bonus
- Social insurance in accordance with state regulations,

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-06 11:25:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
05/12/2025
Hình thức làm việc
Giờ hành chính
Cấp bậc
Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Số lượng cần tuyển
1
Ngành nghề
Khách sạn - Nhà hàng
Khu vực
Đà Lạt, Lâm Đồng
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin TRƯỞNG BỘ PHẬN LỄ TÂN/FRONT OFFICE MANAGER - Mã tin đăng: 5380808. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KHÁCH SẠN IMPERIAL DALAT

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây