TRƯỞNG NHÓM CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG TIẾNG NHẬT QUẬN 11

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Prepare monthly/annual results and performance reports
- Administer training programs for existing staff when needed
- Produce a quarterly Strategy Presentation outlining your team’s performance, growth and recommendations for additional growth and improvement
- Good presentation skills
- Help team members reach their highest potential through effective one on one coaching and group training
- Create a detailed plan of the way in which you plan to impact your team’s day- by- day performance
- Monitor queue and track inbound calls. Keep agents aware of inbound calls, calls waiting, abandonment rate, etc.
- Analysis of trends, emerging issues and factors affecting subsidiary performance
- Answer questions from staff and provide guidance and feedback
- Work with management on refining and scheduling appropriate training sessions
- Develop contests, awards and themes that increase agents’ loyalty and focus.
- Develop short training documents that support call center operations
- Manage by walking around. Be visible to answer questions.
- Keep staff motivated and engaged
- Keep management informed on issues and problems
- Devise and/or recommend ways to optimize procedures
- Motivate and encourage agents through positive communication and feedback
- Ensure agent adherence to policies for attendance, established procedures etc.

Yêu cầu công việc

- Working 5 days, 2 days off per week (depend on the Ops schedule)
- Experience in Customer Service roles or any relevant roles is an advantage.
- N1 holder, excellent Japanese communication skills (Speaking, Listening, Reading and Writing)
- University/Colleges required.
- 2 years minimum supervising/leading a team.
- Experience in a high- growth organization strongly preferred.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 11:18:22

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin TRƯỞNG NHÓM CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG TIẾNG NHẬT QUẬN 11 - Mã tin đăng: 4025976. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

VIETNAM CONCENTRIX SERVICES COMPANY LIMITED

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 2 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/03/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây