Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng (Team Leader) - Tại Hà Nội - Thu Nhập 17 - 24 Triệu

TP GLOBAL MARKETING SERVICES FZ-LLC
Mức lương
17 - 24 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Main responsibilities of the position include:

• Develop a comprehensive sales and distribution strategy to maximize sales opportunities.
• Direct the Sales team in generating proposals that define a clear path to client satisfaction.
• Investigate factors impacting sales performance.
• Provide input to the Content Development team based on customer and industry feedback.
• Establish customer relationship management (CRM) systems and guidelines to manage customer relationships to sales team.
• Define the approach for the overall sale of new business and account retention.
• Review sales performance by analyzing performance reports.
• Establish the inbound lead requirements needed to meet your sales objectives .
• Promote positive relationships with major customers to understand their needs.
• Provide input on sales incentive structure and key performance indicators to help monitor targets.

Yêu cầu công việc

Skills and Qualifications:

• Strength in problem solving, issue- resolution, ability to work in a deadline- driven work environment, attention to detail, and ability to multitask.
• Analytical and quantitative skills; ability to use hard data and metrics to back up assumptions, recommendations, and drive actions.
• Possess extensive knowledge of sales principles and practices, and an ability to coach others on them
• Proven ability to influence cross- functional teams
• 2 years of relevant sales team leader experience
• Strong leadership and team building skills

Quyền lợi

Job Details:
• Excellent working environment.
• Hybrid working mode (working from Office & Home flexibility)
• Probation 2 Months
• Potential for career
• Full time job (9:30- 18:30 Weekdays)
Benefit From:
• Additional Benefits
• Intellectually stimulating work environment
• Attractive remuneration package plus performance related reward
• Travel Allowance (when abroad)
• Continuous personal development and international training opportunities

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-01-02 11:35:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Phòng Chăm Sóc Khách Hàng (Team Leader) - Tại Hà Nội - Thu Nhập 17 - 24 Triệu - Mã tin đăng: 3974193. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

TP GLOBAL MARKETING SERVICES FZ-LLC

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm
Kinh nghiệm yêu cầu
2 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/02/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây