Trưởng Phòng Dịch Vụ / Service Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN LIÊN Á QUỐC TẾ ( AUDI VIỆT NAM)
Mức lương
30 - 40 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

PURPOSE:

Be a key member of the dealership management team
This position oversees all aspects of the service department, including customer service, service operations, parts management, technical support, and warranty administration
The Service Manager fosters after- sales innovation and customer- centricity and plays a critical role in the delivery of exceptional after- sales service experiences to Audi brand customers

DUTIES:

Cooperating with the Aftersales Manager of the importer to analyze and exploit market potential through regular observation, analysis, and evaluation of customer and competitor behavior in the service market
Be in charge of specific reports requested by BOD/HCM Branch Manager
Oversee all aftersales activities and operations. Ensure the revenue increases as per the company&039;s strategy
Ensuring smooth daily operation & controlling workflow between departments in the workshop
Checking compliance with all service- related guidelines, regulations, and requirements at the branch.
Updating new requirements, regulations from related Authorities to Branch Manager and BOD
Managing the internal quality including but not limited to: recruitment, interview, training, duty scheduling, performance management, planning the headcount budget annually, disciplinary actions, and after- sales policy development.
Developing strategies and implementing and supervising measures to rapidly increase market shares for services, parts, and accessories

Yêu cầu công việc

Be sensitive to analyzing the automotive market, especially in luxury brand names in Vietnam
Minimum of 8 years experience in the Automotive or related industry; at least 3 years of relevant experience in Management
Bachelor&039;s Degree in automotive, engineering pedagogy, or equivalent level of professional training
Proficient in English
Good social skills including Communication skill, Conflict management; Customer care skill, Problem- solving & negotiation skills

Quyền lợi

Bonus for Holidays/ birthday.
Social Insurance full basic salary.
Salary paid on 30 or 31 of each month.
12 days annual leave per year.
Health insurance for employee and dependents (spouse, child).

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-09 13:45:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Trưởng Phòng Dịch Vụ / Service Manager - Mã tin đăng: 4879856. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: 6B, 1/F Ton Duc Thang Street, Ben Nghe Ward, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Dịch vụ
Cấp bậc
Quản Lý Cấp Trung
Kinh nghiệm yêu cầu
5 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây