TUYỂN DỤNG IT HELPDESK tại TPHCM - Wall Street English

CÔNG TY TNHH WALL STREET ENGLISH
Mức lương
10 - 16 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

NỘI DUNG CÔNG VIỆC

Install and effectively configure all hardware, software, systems, networks, printers, and scanners of the organization
IT infrastructure, network, and software support
Guide newcomers using the system follow up the company standard, security, procedure
Work together with other IT support member in managing the IT equipment in IT stock, at Center and branches
Troubleshoot and provide the solution for users using printer, Projector, and peripherals
IT Support operation
Support users in using printers, projector, user cable
Troubleshoot and provide the solution for users using printer, Projector, and peripherals
Install and effectively configure all hardware, software, systems, networks, printers, and scanners of the organization
Installation and handover the laptop/ IT equipment with handover form
Installation and handover the laptop/ IT equipment with handover form
Daily checklist and monthly check list
Support users accessing to our company system with approval
Provide rapid technical support (remote or on- site if needed) to users by troubleshooting problems related to network and system performance or disruption across all operating hours of the organization
Monitor and maintain all systems and networks, computers, software according to pre- determine scheduleEnd- users&039; guideline
Check and fix issues related to hardware and software in laptop/ PC of User
Arrange and categorize IT equipment
Support users in using printers, projector, user cable
Work together with other IT support member in managing the IT equipment in IT stock, at Center and branches
Guide newcomers using the system follow up the company standard, security, procedure
Support users accessing to our company system with approval
Actively work in addressing Helpdesk tickets, including contacting suppliers or stakeholders for resolution within SLAs
Monitor and maintain all systems and networks, computers, software according to pre- determine schedule
Daily checklist and monthly check list
Arrange and categorize IT equipment
Check and fix issues related to hardware and software in laptop/ PC of User
Support the creation / removal of user accounts and manage access permissions in the various systems in compliance with the information security procedures in place

YÊU CẦU

English verbal and written communication
Excellent in problem- solving skills
Ability to work in teams
Required Competencies
Honest and trustworthy
Required Special Skills:
Knowledge about Microsoft 365 and attached features and function
Knowledge about server infrastructure: VMware, Hyper- V, windows server, Linux
Basic and advanced knowledge about networking and network services: switching and routing, DHCP, DNS, IP LAN/WAN

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-08 23:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin TUYỂN DỤNG IT HELPDESK tại TPHCM - Wall Street English - Mã tin đăng: 4470457. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH WALL STREET ENGLISH

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây