VIỆC LÀM [HCMC] KOREAN SPEAKING CUSTOMER SERVICE MANAGER tại TPHCM - Carrot Global Việt Nam

CÔNG TY TNHH CARROT GLOBAL VIỆT NAM
Mức lương
30 - 80 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Job description

Company Description
A global leader in body composition technology, founded in the 1990s, expanding from a small biotech startup in South Korea to a multinational corporation with a presence in worldwide.
CARROT Global is helping our client- the Korean biomedical- tech company to recruit the Korean Speaking Customer Service Manager for their new branch in District 3, HCMC, Vietnam.
Client&039;s Profile
Role Description
This is a full- time on- site role for a Customer Service Manager for CARROT Global Vietnam&039;s client. The Customer Service Manager will be responsible for ensuring Quality Assurance and Repairing of Equipment after- sales by managing and overseeing the customer service team. This includes providing excellent customer support on quality assurance & equipment repair, resolving customer issues, and maintaining strong communication with customers. The role is located in District 3, Ho Chi Minh City.
Responsibility

Training and Development: Train new staff and provide ongoing coaching.
Collaboration: Work closely with other departments to enhance overall customer experience.
Customer Interaction: Handle escalated customer inquiries, complaints, and complex issues.
Process Improvement: Continuously improve customer service processes and procedures.
Performance Metrics: Monitor key performance indicators (KPIs) such as response time, resolution rate, and customer satisfaction.
Main role: Quality Assurance and Repairing of Equipment and Solutions after- sales.
Team Leadership: Manage and lead a team of customer service representatives.

Qualifications

Experience: Typically requires at least 5 years of experience in customer service management role or related roles.
Problem- Solving: Ability to handle challenging situations and find effective solutions.
Education: A bachelor’s degree is often required.
Leadership: Strong leadership and team management skills.
Industry Knowledge: Familiarity with the specific industry or product/service being supported.
Strong communication Skills: Excellent verbal and written communication skills.
Language

~Vietnamese candidates: Fluent in Korean language; English proficiency is a plus.
~Korean candidates: Fluent in Vietnamese language; English proficiency is a plus.

Work Culture: Familiarity with Korean culture is a plus

If you’re ready to join us in the journey to find the suitable company, please apply by Friday, July 12th, 2024.

Thank you for your interest and collaboration!

The CARROT team./.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-04 13:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin VIỆC LÀM [HCMC] KOREAN SPEAKING CUSTOMER SERVICE MANAGER tại TPHCM - Carrot Global Việt Nam - Mã tin đăng: 4467774. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH CARROT GLOBAL VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Không yêu cầu kinh nghiệm
Trình độ yêu cầu
Không yêu cầu
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây