VIP Services Executive/Assistant Manager/Manager

CÔNG TY TNHH DỰ ÁN HỒ TRÀM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bà Rịa Vũng Tàu
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Possess a good knowledge & updated information of hotel availability, qualifying criteria, room rates, room types, events & promotions, operating hours of F&B outlets, monthly Casino & VIP events event taking place at The Grand.
Assist with hotel room check- in/out during VIP guest arrival & departure.
Ensures any guest complimentary issuance are in accordance with Casino marketing promotion & campaign guidelines.
Reports to Vice President, VIP Services
Answer & make all inbound/outbound calls via hotline or duty phone to all guest professionally.
Support International Marketing Team in hosting VIP Patrons & Casino guests.
Primary focus to plan, organize and execute casino events for minimum twice a month.
Attend and contribute to all departmental staff meetings / training sessions when necessary.
Perform all other job- related duties as required.
Meet & greet, host & provide exceptional customer service to VIP Guests.
Promotes Casino amenities by educating qualified guests on special events and services available within the property.
Arrange hotel, transportation, F&B and golf reservations when needed.
Accountable for the thoroughness and accuracy of departmental records and providing daily reports.
Assists in handling all guest issues/problems and reports all incidents to Casino Management in accordance with policy and procedures.
Follow Standard Operating Procedure with regards to all VIP services & Casino guidelines. To report or escalate urgent matters requiring Casino Management’s approval.
Possess the ability to understand, analyze and evaluate customer play information & history to make sound business decisions.
Provides guest assistance with Casino membership enrollment and account maintenance, ensuring that all information is accurate and updated.
Responds to all guest’s inquiries, requests or complaints in a professional and timely manner.

Yêu cầu công việc

Experience in events management is a plus.
Preferably graduated from university in Vietnam or overseas, preferably from hospitality management.
Medium to high level of proficiency in English (reading, writing and speaking).
Detailed- oriented person and a team player.
For Asst. Manager or Manager position, experience in events management is a must.
Able to speak, read and write in Chinese (Mandarin) will be a big plus.
Minimum 5 years working experience preferably in hospitality industry.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Xe đưa đón, Đồng phục, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-03 13:48:30

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin VIP Services Executive/Assistant Manager/Manager - Mã tin đăng: 4158001. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Assistant manager

CÔNG TY TNHH DỰ ÁN HỒ TRÀM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây