RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Work Location: HCM & Binh Duong&039;s site

- Lương tháng: 45M ~ 60M VND

<Job Responsibilities>

- Monitor, system and periodically report credits.
- Recognize the issue, propose necessary solutions and working with assigned units such as Audit Company, Tax authorities, Valuation company, Bank...
- Plan to use capital according to the investment needs and operational needs of the Company.
- Research, analyze project FS (Feasibility study), evaluate investment opportunities, research market and research projects, analyze investment opportunities by building valuation models.
- Analyze the project financial statements (Cash flow, Profit and Loss & Balance Sheet), understanding about IFRS and VAS
- Perform other tasks as directed by direct management.
- Analyze differences between budget and actual based on relevant numbers (sold units etc.) and interviews with PIC from its partners, effectively prepare revised budget numbers.

Yêu cầu công việc

・Education: Bachelor&039;s Degree (major in finance or accounting)
・Language: English Business Level (both speaking and writing)
・Experience:
‐ Knowledge and experience in feasibility study preparation and analysis on real estate development (especially for residentials)
‐ 5~10 years of knowledge and experience in accounting, finance, tax as well as budget and actual analysis in Real Estate industry
‐ PC skills (Microsoft Word, Excel)

<Personality / Skills>・Able to communicate smoothly beyond age, nationality, and company affiliation

・Working experience in investment finance, accounting, or audit
*Experience at big 4 accounting firms or real estate developer is preferred
・Sharp thinking, and ability to establish good relationships with partners, authorities, and customers.
・Ability to observe, judge & synthesize.
・Vision Building Skills- Goals and Planning
・Team coordination and management skills.
・Fluency in English reading comprehension & communication skills.
・Language: Japanese Business Level
・Ownership of assigned tasks, cooperative, flexible, keen to learn new areas
・Leadership, coaching & team development skills.
・Skills related to cost management and cost operation
・Risk management & change management skills.

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF&039;s consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto- email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-11 00:15:27

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin - Mã tin đăng: 4275981. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: RM903 Central Plaza 17 Le Duan St., Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân viên kinh doanh
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 10 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
05/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây