107339 - Customer Service Staff - Nhân viên Chăm sóc khách hàng - Trading

RGF HR AGENT VIETNAM CO. LTD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Work Location: District 01, HCMC
- Monthly Salary: 13M ~ 19M VND Gross
<Job Responsibilities>
• Based on Purchase Requisition, or forecast from Sale team, purchase materials, by purchasing procedure and company’s policies.
• Be responsible for placing PO (Purchase Order) to suppliers; follow up, and control this category of materials to meet the timing and reliability of the company.
• Other related jobs will be adjusted and assigned by the manage
• Control & manage NG (not good products) & return NG to suppliers.
• Handling precursor declaration and chemical declaration for imported cargo & exported cargo (if any)
• Control PO (Purchase Order) from the customers and closely work with customers for delivery to satisfy customer requirements.
• Take the lead in his/her job and ensure the workflow process runs smoothly.
• Make delivery plans for customers.
• Control & manage NG & replace to customers

Yêu cầu công việc

- Experience: From 3 years of experience including at least 1 year in import- export, purchasing, and logistics in the Plastics or Chemical fields
- Language: English- Business Level
- Others:
+ Have strong communication and negotiation skills (both in Vietnamese and English)
+ Good Problem- Solving Skills
+ MS Office skills (especially Excel)
+ Ability to work under high pressure, and can work overtime.
+ Hard- working, responsible and reliable person
+ Good Teamwork.

<Preferred skill/experience>- S.A.P knowledge is an advantage

NOTICE:

Only shortlisted candidates will be approached by RGF&039;s consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto- email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-05 11:25:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin 107339 - Customer Service Staff - Nhân viên Chăm sóc khách hàng - Trading - Mã tin đăng: 4388541. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: RM903 Central Plaza 17 Le Duan St., Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
04/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây