Admin Assistant

VIET THAI INTERNATIONAL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Day- to- day CEO office tasks:
- Managing, ordering daily coffees and meals for the CEO and Executives as requested.
- Taking, delivering messages.
- Answering internal, external phone calls.
- Managing, ordering office supply inventory.
- Updating paperwork, maintaining docs, word processing.
- Welcoming visitors to the CEO office.
- Overseeing the Board Room (always be clean and tidy, well prepared before meetings, etc ...).
- Managing, controlling the usage of the Board Room (reservation for other departments as requested).
- Managing filling system.
- Coordinate with other departments as needed.
Managing, controlling the Tracking Budget:
- Checking, tracking all PRs/ PayRs.
- Ensure that expenditures of VTI Corp and SFVT are consistently aligned with budget approval.
Managing, processing the expenses of CEO Office and other costs:
- Make sure all payments are on time, abide by the agreements, contracts, do not affect company business.
- Planing, ensuring expenses are accurate, under the budget and represent business expenses.
- Controlling, handling from beginning to end process of the CEO&039;s expenses (house insurance, plant service, security guard, etc ...), others (BOD coffees, petrol fees, etc ...) to ensure that all service continue uninterrupted.
Managing, controlling the CEO&039;s driver team:
- Quickly handling all problems with cars to meet CEO&039;s required transport needs.
- Taking care of all car services (petrol, repair, mainternance, insurance, inspection,...) to be more reliable, safer to drive, less likely to need expensive repairs, increase the car’s longevity, to ensure smooth transportation.
Others tasks as assigned:
- Coordinate, aligning with other departments to ensure that BOD, Group EC&039;s meetings are arranged smoothly.
- Supporting to prepare the required docs, working with the agency, the state agencies for the applications (WP, APEC, special cases).
- Supporting for CEO&039;s business, traveling.

Yêu cầu công việc

Ability to efficiently manage multiple tasks with a high level of accuracy.
Good command of English (all 4 skills) for use in a daily business environment.
1 to 3 years of experience working as an Office Assistant or Admin Executive.
Capable of independently resolving issues that arise during daily operations.
Strong verbal and written communication skills.
Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook). Knowledge of Teams and Zoom platforms is preferred but not required.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-16 03:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin Assistant - Mã tin đăng: 4719258. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 200 - 500
Trụ sở: 135 Nguyen Huu Canh, Binh Thanh, Ho Chi Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
12/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây