Admin & HR Officer

CÔNG TY TNHH NISAI VIỆT NAM
Mức lương
9 - 11 triệu
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Administration tasks

Maintain attendance logs
Arrange travel and accommodations; track transportation expenses and airline tickets
Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing
Prepare and manage administrative forms, contracts, documents, and quotations
Ensure the office area is tidy and presentable, with all necessary stationery and material (e.g. pens, forms, and brochures)
Distribute and store correspondence (e.g. letters, emails, and packages)
Deliver and receive contracts, documents, welcome packages...
Support events
Search providers and make quotations for the director when purchasing goods, tools, and equipment things or hiring agencies
Follow up on the number of office supplies and purchases when needed

HR tasks

Send confirmation email to successful candidates
Receive applications and screen candidates who meet recruitment criteria
Prepare a Offer Letter/ Probationary contract. Instruct new employees on regulations, compensation and company policies
Work with departments and divisions on personnel recruitment requirements in the company
Carry out job posting
Coordinate with staff to develop recruitment plans and find effective ways to post jobs
Compose emails with holiday notices and other reminders to staff
Update and store employee records according to regulations
Develop an interview plan with the Line Manager to select qualified candidates
Regularly update employee leave dates on to Calendar and track leaves regularly

Internal culture

Support in organising internal events (Year- end party or other parties)
Coordinate with departments to organize social and cultural activities such as Happy Hour, birthday, daily exercise activities, ... for company employees (provide ideas, host, MC...) creating a good working environment for employees

Yêu cầu công việc

At least 1 year of experience
Proficient in English (speaking and writing)
Ability to communicate and handle situations well
Experience in recruitment is an advantage
Able to work to tight deadlines and multi- task effectively
Excellent communication skills (oral and written)
Willing to develop in the international education environment
Ability to develop productive relationships with other teams around the network

Quyền lợi

Gross Salary: 9 – 11 mil VND (agreement according to capacity)
Salary reviews every year
I, 12 days leave per year
International working environment
Get access to education and skills improvement courses

Working hours

Saturdays: 9:00 AM to 12:00 PM (work at home)
Mondays to Fridays: 9:00 AM to 5:30 PM (work at the office)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-29 09:00:22

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Admin & HR Officer - Mã tin đăng: 4231493. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 10 - 25
Trụ sở: Tầng 10, số 275 Nguyễn Trãi, Thanh Xuân, Hà Nội

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
27/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây