Administrator

CÔNG TY CỔ PHẦN BRIGHTON INVESTMENTS
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

About us:

- We are a young company operating in the retail sector, specializing in premium consumer goods and seeking a candidate who embodies the following criteria: Discipline- Collaborative- Flexible- Productive.

- With a focus on data- driven operations, we are currently in the process of building our ERP system to streamline our business processes and enhance decision- making.

- Our work environment is youthful, dynamic, fast- paced, flexible, and encourages pro- activeness.

- Develop and execute trade marketing strategies to drive product visibility and sales in the retail sector.

Job Description:

• Managing office supplies inventory and placing orders when necessary.

• Controlling assets, coordinate with external vendors for office equipment maintenance and repairs.

• Assisting with the coordination of meetings, conferences, and events (internal and external events).

• Creating, editing, and organizing documents, reports, and presentations. Maintaining electronic and physical filing systems, ensuring document confidentiality, and assisting with document distribution.

• Managing company stamp (fill ink, keep the seal, directly stamp documents according to regulations), support all Depts on stamping authorized documents and track record as company regulation

• Handling incoming and outgoing correspondence, including email, documents, and phone calls.

• Assisting with the preparation of presentations, reports, and other documents.

• Coordinate with Co- go and TA: distribute access cards, vehicle cards, and recover when employees leave work.

• Coordinate with accountants & experts in periodic/unscheduled inventory rounds at HO & store

• Liaising between the company and third- party vendors and service providers

Yêu cầu công việc

Requirements:
• Strong communication and interpersonal skills to collaborate effectively with cross- functional teams.
• Highly organized with the ability to manage multiple projects and meet deadlines.
• Minimum of 3 years of experience in Human Resource or Administration.
• Proficient in Microsoft Office suite
• Bachelor&039;s degree in Human Resource, business, or related field.

Quyền lợi

Benefits:
• Ongoing opportunities for professional development and growth.
• Young, dynamic and collaborative environment with flat structure, promoting creativity and continuous learning spirit.
• Social, Heath and Unemployment Insurance starting right form probationary period.
• Employee discount program.
• Competitive salary, 100% salary during 2- month probation.
• Professional and internal training courses.
• Paid time off and vacation policy.
• Hybrid working.
• Premium Health Care.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-18 16:45:05

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Administrator - Mã tin đăng: 4429987. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN BRIGHTON INVESTMENTS

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
IT phần mềm
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
06/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây