Aftersales Service Admin Staff

CÔNG TY TNHH Ô TÔ ISUZU VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Overview of company
Established on Oct 19th, 1995, Isuzu Viet Nam Co., Ltd (IVC) is a Japan- Vietnam joint venture automotive company specialized in assembling & distributing commercial vehicles & light commercial vehicles includes light duty trucks, medium duty trucks, heavy duty trucks, bus chassis as well as pick- up and SUV.
Isuzu Vietnam highly acknowledges that “The best keeps getting better”, we commit to continue improving, enhancing product and service quality to contribute to the development of customers’ business. On the other hand, Isuzu Vietnam also organizes annual “Heart and Smile” community activities, contributing to the development of Vietnam’s economy and society.
In 2022, Isuzu Vietnam officially launched new Isuzu Master Truck product lines Euro 5 – GREEN POWER- is the newest upgraded version of Common Rail Technology, complying with Government’s roadmap on emission standard in Vietnam, contributing to environmental protection and the sustainable development of society.
Over 25 years of presence in Vietnam, Isuzu products have been trusted and highly appreciated by customers with many outstanding advantages: SAFETY – DURABILITY – FUEL EFFICIENCY – ENVIRONMENT FRIENDLINESS.
Vacancies

Job title: Aftersales Service Admin Staff

Job Description

Handle all paperwork related to warranty, recall programs, and aftersales activities by preparing dispatch notes, summary sheets, invoices, and payment requests.
Provide general administrative support to the SEV section to ensure smooth workflow and timely task completion.
Serve as the point of contact for dealers to address queries regarding documentation and payments, ensuring timely responses and issue resolution.
Verify the accuracy of documents submitted by dealers and ensure they meet the required standards before processing.

Yêu cầu công việc

Hands- on experience with MS Office (MS Excel, ERP)
Good communication skills in English
Working place: 695 Quang Trung Street, Ward 8, Go Vap District, HCMC
Contact: Mr. Phuc Nguyen
Number: 01
Ability to work under strict deadlines
Deadline: 30/11/2024
Good teamwork skills
Bachelor&039;s degree, no experience required

Quyền lợi

Some other attractive benefits
13th month salary and bonus
Professional working environment, have the opportunity to use English daily
Salary: Negotiate
Social Insurance according to Law; Premium Health Insurance
Have lunch at the company and 5 working days/week; 18 days annual leave

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-17 17:30:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Aftersales Service Admin Staff - Mã tin đăng: 4725435. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 695 QUANG TRUNG, PHƯỜNG 8, QUẬN GÒ VẤP, TP.HỒ CHÍ MINH

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên/ Có Kinh Nghiệm
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây