ASSISTANT HR MANAGER

CITADINES CENTRAL BINH DUONG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Bình Dương
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

RESPONSIBILITIES
HR Admin Tasks
Prepare offer letter, labor contract and C&B related documents
Follow up labor contract/ annex expiry and proceed contract renewal
Ensure accurate and up- to- date employee data base as well as completion of employee’s personal profile.
Ensure accurate on- boarding and termination process including documentation preparation, communication to related department, exit interview and onboard/off- board checklist
Forecast, tracking, raise PR to purchase staff supplies in budget.
Training & Recruitment
Filing & record management: responsible for the proper maintenance of all employee’s files, maintain and upkeep all leave records of all employees to ensure that all leaves are promptly cleared.
Manpower planning: ensure effective utilization of manpower, timely recruitment of all staff, selection of right candidate for the job, screening, interviewing.
Induction&orientation: ensure that induction and orientation for new employees are properly carried out.
Identify training needs, organize appropriate courses, cross exposure, performance standard training, follow up all docs related to training Generate and submit periodically reports to local authorities at their requests.
C&B
Send monthly payslip to employees.
Read, understand and regularly get updated on the labor law, social insurance, income tax and other government decrees pertaining to employment. Payroll
Process monthly payroll payment on time;
Calculate monthly payroll and get all required approval for payment
Coordinate with department to get approved timesheet for monthly payroll
Insurance
Others related task to compulsory insurance
Ensure accurate monthly SMUI contribution and on- time payment as regulated by Law.
Manage employee’s claim and allowance payment from Government Social Insurance fund
Others
Other tasks as assigned by HR Deputy Director
Generate and submit periodically reports to local authorities at their requests

Yêu cầu công việc

Candidate must have Bachelor Degree in Business Administration / Economics or related fields
At least 03 years of professional experience in human resources or related services.
Fluent English.
Good understand of local labor law and regulations.
Must possess effective communication skills (written and verbal).

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-14 11:35:07

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin ASSISTANT HR MANAGER - Mã tin đăng: 4710721. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CITADINES CENTRAL BINH DUONG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Nhân sự
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
10/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây