Assistant Store Manager (High End/Premium/Luxury)

NAVIGOS SEARCH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Responsibilities: Ensure achievement of team targets on monthly and annual basis
• Team Management and Development
Ensure your team delivers the Company Promise to every Client
Support them with consistent coaching, identify their development and training needs, partner with the Field CoachTrainer to tailor individual action plans Identify, recruit and develop talents, secure succession plans in collaboration with the
• Store Management
Set individual and team goals; proactively assess and manage performance against expectation.
Manage and motivate the team to drive business: create a positive and harmonious work environment, foster cooperation withinthe team and between managers
• Client and Business Development
Support the team in building long term Client relationship, leveraging the different clienteling tools
Establish a Client- centric mindset in store to ensure the highest level of Client experience and proactively handle Client- related situations
Proactively provide the Country office with product recommendations and qualitative feedback based on local knowledge about the market and Client needs, leveraging expertise and knowledge within the team
Put in place action plans to boost business and maximize product performance, leveraging visual merchandising, clienteling, training and team animation
Communicate and inspire the team on corporate strategy and relevant business information (animate morning briefings, training)
• Selling and Floor Management
Ensure business opportunities are maximized through efficient sales floor management, being a visible presence and support and ensuring the Company standards are achieve.
Act as a role model demonstrating sales leadership to the team, support them with their own sales, foster cross- selling and Client repurchase
Build and develop own Client portfolio
• Optional: Champion a Product Category
Support the product category business, convey enthusiasm and passion via team animations, morning briefings, share information and mentoring, improve operations, define and implement action plans to drive sales
Client related information, local market, competitors, trends, missing opportunities…) leveraging the Expert Advisors’ knowledge
Be the store point of reference to the Country Merchandising team, providing them with feedback (product performance, quality,
• Operations
Support Store Manager in staff planning (workforce management)
Ensure policies, Brand standards and grooming guidelines are communicated and implemented
Support Operations team in inventory management

Quyền lợi

Performance Bonus

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-11-30 01:00:03

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
22/12/2025
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Cấp bậc
Trưởng Phòng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Thư ký - Trợ lý
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Assistant Store Manager (High End/Premium/Luxury) - Mã tin đăng: 5426006. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

NAVIGOS SEARCH

Quy mô: 100 - 200
Trụ sở: 7th Floor V-Building 125 -127 Ba Trieu Street, Hai Ba Trung District, Hanoi, Vietnam

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây

Từ khóa tìm việc làm tại 123Job
Assistant store manager tại tỉnh/thành