Brand Manager (Pharma - Etc)

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM AM VI
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Tân Bình, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

- Develop and implement comprehensive ETC marketing strategies, plans based on master marketing strategy and market
analysis
- Develop and implement the marketing plan of to achieve the set sales and market share targets, included: market research, product development supervision, pricing and launching new products.
- Measure and report performance of all marketing campaigns and KPIs.
- Implement Patient Access Programs.
- Provide input on competition, customers, pricing and value story to market access team.
- Establish performance specifications, cost and price parameters, market applications and sales estimates.
- Building brand awareness, adding value for the customer, maximizing revenue, improving brand loyalty, and developing strategic marketing and product plans.
- Participates in development of training for field force on brand information.
- Adherence to CCL global policy for external interaction, code of conduct and industry code of marketing practices.
- Build strong relationships with all channel sales leads (Medical, Retail, online), challenge them but also build innovative differentiated plans to drive the business.
- Manage budget control of brand.
- Works with analysts to analyze market data and identify key segment drivers, growth opportunities and business threats.
- Works with Field Force and medical to develop key stakeholders & KOLs through scientific programs and engagement.

Yêu cầu công việc

- Outstanding communication skills
- Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns
- Data- driven thinking and an affinity for numbers
- Experience in Medical Channel.
- At least 3years of experience in brand management, brand marketing, or marketing management
- Excellent understanding of the full marketing mix
- Up- to- date with latest trends and marketing best practices
- Bachelor&039;s degree in Pharmacist, Business, or related field.
- Strong analytical skills partnered with a creative mind

Quyền lợi

- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- Phụ cấp
- Tăng lương
- Chế độ thưởng
- Laptop
- Công tác phí
- Đào tạo
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chăm sóc sức khỏe

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-19 06:10:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager (Pharma - Etc) - Mã tin đăng: 4493146. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Lô B14-3,4 đường N13 KCN Đông Nam, X.Hòa Phú, H.Củ Chi, TP.HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Trên 3 năm
Trình độ yêu cầu
Đại Học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây