Brand Manager

CÔNG TY CỔ PHẦN VIỆT TINH ANH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Responsibilities

Be responsible for developing the key brand- LEGO Education, which specializes in providing educational solution packages for customers (including tools, training, marketing) to help them achieve their goals.
Primary customer targets: Training centers, schools, government entities, and parents of students.

Main duties:

Prepare related reports as required by management.
Work with related departments, especially the Logo Team, to understand the programs and business plans for the year to execute appropriate programs in Vietnam as committed to the brand.
Understand the LEGO Education brand and its products, focus on the primary customer target groups to create suitable marketing programs boost sales B2B, B2C.
Manage the website (steamsolutions. com. vn) and the LEGO Education fan page.
Be in charge of PR for educational events and major competitions.
Organize and attend workshops, trade shows, industry exhibitions, and other events to seek potential customers and provide them with opportunities to learn about the organization and its products and services.
Collect, compile, verify, and analyze data on market trends, consumer behavior, and competitor activities to identify market opportunities for responsible products.
Work with agencies for digital campaigns.
Find sponsors for competitions.
Collaborate with the media team and Key Opinion Leaders (KOLs) to develop marketing content that meets marketing requirements.
Build, schedule, and execute marketing programs, including product promotions, sales channels, and pricing. Review business results based on the marketing plan and propose improvement plans.
Develop and implement marketing campaigns, pricing policies, and promotions to achieve business goals.
Coordinate with partners to develop marketing programs to support partners.
Develop and take responsibility for marketing, sales, product development strategies, and services accompanying purchases to achieve business objectives set by the company through establishing, developing, and maintaining long- term relationships with relevant ministries and agencies.

Responsibilities and duties may be adjusted during the course of work according to the needs of the company.

Yêu cầu công việc

COMPETENCY REQUIREMENTS:

Strong communication and negotiation skills.
Proficiency in English across all four skills.
Strong teamwork skills and the ability to collaborate with other departments.
Ability to connect and build relationships with educational institutions.
At least 3 years of experience in Marketing, Branding, or equivalent fields.
University degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related fields.
Passion for education and children.
Ability to handle high work pressure.
Good presentation skills and proficiency in PowerPoint.

Quyền lợi

Lương, thưởng hiệu quả công việc
Tham gia đầy đủ chế độ BHXH, BHYT, BHTN
Du lịch, team building gắn kết thành viên
Các phúc lợi khác
Quà sinh nhật, quà quốc tế thiếu nhi
Môi trường làm việc trẻ trung, năng động
Gói bảo hiểm sức khỏe Bảo Việt cao cấp

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-18 17:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager - Mã tin đăng: 4491181. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 25 - 50
Trụ sở: Đường D4 - Tân Hưng - Q.7 - HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Trưởng/Phó Phòng
Kinh nghiệm yêu cầu
3 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/08/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây