Brand Manager

SAINT-GOBAIN VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Be responsible for developing effective brand- building strategies, brainstorming ideas to meet sales and marketing objectives, executing segment communication, developing branding and communication strategies for the targeted segments:
Professionalism: This person requires a high level of professionalism since his/her external customers are architects/ contractors and developers who are sophisticated.
Leadership: Leadership is needed for this position to make sure success in leading project of segment.
Creativity: He/ She needs creative to work effectively in providing innovative solutions for communications.
Communication skills: This employee is expected to possess communications skills to ensure effective communications to segmented customers and perform mutual cross- functions with other departments such as Spec, Project Sales and Technical.
Can- Do- Spirit: This is a spirit which has been of importance in Saint- Gobain’s business culture
Customer driven: Result is important to increase the satisfaction of both internal and external customers. He/she will develop long- term relationships with internal and external customers
Market Target Offering & Product Portfolio Management: Develops targeted product offerings and make sure that successful product launching or take initiatives to the relevant target segment
Market Analysis: Customer segment group research for market segmentation analysis to determine market segment requirements
Solidarity- Cooperation: To ensure successful collaboration with other teams such as Technical, Spec/Project Sales, Distribution sales and among Marketing team
Brand developing & communication: Develop branding and communication briefing for the targeted segments (cross- fuction to Marcom team) to build campaigns/events concept that project milestones/goals are met and adhering to approved budgets

Yêu cầu công việc

Education: Bachelor/ Master degree in specialized in Marketing, Business Administration
Experience : At least 3- 5 years of working experience in similar position or Branding Management in MNCs or other heavy industry companies.
• Good knowledge and experience to executive strategic brand development and marketing communications.
• Proven experience and knowledge of how to develop new product.
• Having experience in working with agency and lead agency for communication and event.
• Good knowledge of market intelligence and analysis
Computer Microsoft office skill: Word, Excel, and PowerPoint are required.
Communication & Presentation skill: Good in presentation skill to easily communicate with audiences in both Vietnamese and English.
Other Accountability: Self- motivation and be accountable for own actions.
• Able to work under high pressure and flexible business environment.
Language skill: Good in speaking and writing in both Vietnamese & English.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-04-29 12:40:32

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Brand Manager - Mã tin đăng: 4318037. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Cao ốc IPC, 1489 Nguyễn Văn Linh, P.Tân Phong, Quận 7

Thông tin chung

Ngành nghề
Marketing - PR
Cấp bậc
Quản Lý
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây