Call Center/Customer Service Staff (Non-voice)

DAIKIN AIR CONDITIONING (VIETNAM) JOINT STOCK COMPANY
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 4 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Team Management:
- Being the person who works directly withthe supervisor of Service Center/ connect directly to PIC from otherdepartments to make smooth process in operation.
- Being the person who is in charged ofhandling inquiries from channels: Email/ Daikin VietnamApplication/Homepage/ Facebook/ Official Zalo/ System Integrated & manyFeatures to support directly SS/technician/dealers/ other depts in CallCenter, as "Lead Team Non voice channels"
- Deploy the requirements of the management to other teams exactly & specifically.
- Check operation, KPIs monthly & reportmonthly to Call management.
- Being the person who works directly withQuality Control Team in Call center to push Call agent improvement.
- Check the operation process of the teams& raise proposal to make adjustment (if necessary).
- Record problems arising from teams andoffer solutions or ask consultation from leader (if necessary).
KPI Management:
- Ensure quality for answering content forchannels in charged about: accuracy, timely.
- Control agents coordination by team toachieve KPI.
- Implement assigned reports.
- Control and monitor Call Center dispatchtime during the day and make necessary, timely adjustments.
Training Planning:
- Discuss & follow with Quality ControlTeam to check & make adjustment for effective operation.
- Support training team tobuild suitable training content & plan.

Yêu cầu công việc

- A willingness to learn continuously and to adapt to new conditions
- Strong communication skills with people of all levels and team managing skills
- Good at English, especially listening & speaking
- Advanced MS Word, MS Excel and MS PowerPoint is a plus
- University degree in Social & Science, Education or English major or related major to the job- At least 1 year of experience in Customer Service, Call center, Agency Admin/Support
- Positive attitude and focus on customer service
- Demonstrated ability to handle multiple tasks

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-12 09:15:43

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Call Center/Customer Service Staff (Non-voice) - Mã tin đăng: 4799198. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 14 & 15, Tòa Nhà Nam Á, 201-203 CMT8, Phường 4, Quận 3, Tp. HCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 4 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây