Cargo Reservation & Customer Service

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ITL
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Perform other duties as assigned.
Tracking shipments from start to finish to avoid errors proactively and promptly resolving any issues that may arise.
AWB stock control.
Managing customer records, cargo manifests, and reservation systems to ensure data accuracy and compliance with Principal Airlines standards.
Represen Airline to recieve booking from customers.
Providing customers with accurate and up- to- date information on cargo shipments, flight schedules, and relevant assistance and guidance.
Coordination with Space Control & Sales for booking orientation & handle reservation
Resolving customer complaints, issues, and escalations related to cargo services in a professional and customer- focused manner.
Prepare Cargo Loading Plan for flights and coordination with Space Control and Operation team to maximize capacity and loading.
Working with agents to ensure shipments are checked in warehouse in “ready for carriage” condition.
Collaborating with internal teams to coordinate cargo handling, shipment tracking, and documentation requirements to meet customer needs.
Compliance with Principle’ Manual & circulars to ensure cargo bookings are in line with regulation, policies.

Yêu cầu công việc

Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook).
Ability to work independently and as part of a team.
Minimum of 2 year of booking & CS experience in Aviation/GSA/Air Forwarder.
Having knowledge about Aircraft type/ULD, Air Cargo Basic.
Strong communication and interpersonal skills.
Bachelor’s degree in Aviation/Business Administration/Foreign Trade.
Positive attitude and a willingness to learn.
Excellent organizational skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks simultaneously.
Good in English.

Quyền lợi

Annual leave and holidays according to Government regulations.
Participate in company engagement activities (company trip, family day, sporting day,...) as well as contribute ideas to build the company (Innovation award).
Participate in professional training courses related to Air Cargo as well as internal training courses to develop soft skills.
Competitive salary and attractive benefits.

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-05 06:55:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Cargo Reservation & Customer Service - Mã tin đăng: 4932273. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ITL

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
01/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây