Chuyên viên Tuyển dụng ( Khối Operations- F&B)

CÔNG TY HOÀNG AN NHIÊN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Quận 1, Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Thông tin cơ bản

Mô tả công việc

Main Responsibilities:
Attract and Recruit: ensure the timely recruitment of the right talents to meet current & growing business needs.

Be the ambassador of company&039;s culture, ensuring all candidates are well informed about company culture and leave with a positive impression of our organization.

Execute talent acquisition strategies, including job posting optimization, recruiting channels, job boards, and recruitment campaigns.

Collaborate on Job Specifications: partner with Hiring Managers to clearly define job requirements, qualifications, and expectations, ensuring alignment with the role&039;s needs andbusiness goals.

Build Talent Pipeline: develop & maintain a proactive talent pool to meet future hiring needs efficiently future growth and succession planning. Manage needs of prospective candidates through effective communication.

Employer Branding & Candidate Experience: enhance our employer brand to attract top talent and ensure a positive experience for all candidates.

Talent Integration: support the integration of new hires for their first 3 to 6 months to ensure successful onboarding.

Execution of Recruitment Process:

Ensure compliance and collaboration across departments by verifying recruitment requests (replacement or new position), team structure, reporting lines, and headcount & budget approvals.

Confirm and partner with Hiring Manager in defining clear job descriptions (JDs) and recruitment criteria before posting and kickoff.

Define recruitment milestones and ensure timely updates to the Hiring Manager.

Establish a clear interview process (initial, final, and any test requirements).

Estimate onboarding timelines and manage reference checks, offer negotiations, and onboarding logistics.

Recruitment Admin/Execution: input candidate data into HR systems, collect required documents, conduct reference checks, process offers, and support onboarding activities.

Recruitment System: Build and implement a recruitment system that streamlines the hiring process and tracks key metrics. Provide real- time recruitment dashboards and reports for data- driven decision- making.
Recruitment assignments or other projects (as required) to enhance the effectiveness of the talent acquisition team.

Yêu cầu công việc

Requirements:

Minimum 2 years of experience in recruitment; internal recruitment in F&B and headhunter experience is a plus.

Ability to manage high- demand stakeholders with tight deadlines and a strong service mindset.

Excellent communication, both verbal and written, in Vietnamese and English; strong negotiation skills.

Resilient and adaptable in fast- changing environments with high sense of responsibility, focusing on solutions and results, having a positive and can- do attitude

Ability to think out of the box and take initiative in the tasks assigned

Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) and relevant tools; experience in setting up recruitment systems, technology- savvy, and skilled in creating dashboard reports.

What we can offer you:

Join one of Vietnam&039;s largest and most prestigious companies in the lifestyle sector

Work with a young, dynamic, and creative team

Explore diverse career opportunities in nightlife, food and beverage, and luxury retail industries

Enjoy an attractive income and investment opportunities

Participate in annual team- building activities and a grand year- end event

13th month salary guaranteed

Benefit from annual performance reviews

Ready to adventure your career in a growing company? Apply now to join our high- performing Talent Acquisition team and make a significant impact on our future success!

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-10-13 16:20:02

Xem thêm

Đặc điểm công việc

Hạn nộp hồ sơ
20/11/2025
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Ngành nghề
Phát triển thị trường
Khu vực
Quận 1, Hồ Chí Minh
Xem thêm
Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Chuyên viên Tuyển dụng ( Khối Operations- F&B) - Mã tin đăng: 5329180. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY HOÀNG AN NHIÊN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Bí kíp tìm việc an toàn

Dưới đây là những dấu hiệu của các tổ chức, cá nhân tuyển dụng không minh bạch:
1. Dấu hiệu phổ biến:
Hình ảnh 1
Nội dung mô tả công việc sơ sài, không đồng nhất với công việc thực tế
Hình ảnh 2
Hứa hẹn "việc nhẹ lương cao", không cần bỏ nhiều công sức dễ dàng lấy tiền "khủng"
Hình ảnh 3
Yêu cầu tải app, nạp tiền, làm nhiệm vụ
Hình ảnh 4
Yêu cầu nộp phí phỏng vấn, phí giữ chỗ...
Hình ảnh 5
Yêu cầu ký kết giấy tờ không rõ ràng hoặc nộp giấy tờ gốc
Hình ảnh 6
Địa điểm phỏng vấn bất bình thường
2. Cần làm gì khi gặp việc làm, công ty không minh bạch:
- Kiểm tra thông tin về công ty, việc làm trước khi ứng tuyển
- Báo cáo tin tuyển dụng với 123job thông qua nút "Báo cáo tin tuyển dụng" để được hỗ trợ và giúp các ứng viên khác tránh được rủi ro
- Hoặc liên hệ với 123job thông qua kênh hỗ trợ ứng viên của 123job:
Hotline: 0961.469.398

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây