Client Success Manager

CÔNG TY TNHH INBOLD
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Overseeing the process of customer retention within a business.
Building value- driven strategic relationships with your key clients leads to long- term development and retention.
Developing Business Intelligence services and products.
Developing training material and content to improve the onboarding experience.
Onboarding internal staff on our clients and services.
Designing implementation plans including budget estimate and allocation with our specialists in: Branding and Campaigns, Public Relations, Brand Activation, Influencer, Digital and Media, Content Production.
Optimizing the workflows between InBold and clients.
Analyzing prospective client’s needs to build business cases and/or proposals with business consultants.
Taking ownership of client feedback and collaborating with company leadership to build partnership with clients.
Onboarding clients and their offices globally.
Developing more business with existing clients including up- selling, cross- selling

Yêu cầu công việc

Proactive mindset and willingness to go the extra mile to drive team performance.
Patient and active listener.
Excellent communication and interpersonal skills.
Accountability and personal organization are essential.
Proven work experience as a Client Success Manager or similar role, preferably with Nordic / European clients
Professional English skills.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-25 17:50:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Client Success Manager - Mã tin đăng: 4675919. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH INBOLD

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
3 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây