Customer Activation Specialist

KOVA TRADING – KOVA GROUP
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Key Responsibilities:

Enhance Customer Engagement:
Conduct competitor research to design and propose solutions, policies, and principles that ensure the quality of products and services delivered to customers.
Implement customer engagement activities across various markets.
Ensure Consistent Customer Experience:
Monitor, coordinate, and implement activities that guarantee customer experience across online and offline channels, devices, and touchpoints.
Ensure a consistent customer experience across multiple channels.
Customer Data Collection and Analysis:
Participate in building a standardized customer feedback data collection system to identify key metrics that significantly impact customer experience.
Utilize data management tools to establish a continuous data flow for analyzing, measuring, and evaluating customer behavior and developing insights from various sources.
Improve Customer Experience:
Prepare periodic and ad- hoc reports related to customer experience.
Organize quality surveys and campaigns to elevate customer experience.
Collaboration and Development:
Perform other duties as assigned by the direct supervisor.
Participate in departmental and company events.
Actively participate in short- term and long- term training programs as required by the department and company policies.
Collaborate effectively with teams to achieve assigned projects/goals.

Yêu cầu công việc

Bachelor&039;s degree in Economics, Marketing, Business Administration, or related fields.
Highly adaptable, with a strong desire to learn and develop professionally.
Responsible, meticulous, and detail- oriented.
Excellent communication, presentation, and articulation skills.
Minimum of 1 year experience working in Customer Service.
Ability to work independently and collaborate effectively within a team.
Data analysis skills and proficiency in using data management tools.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-27 23:21:18

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Activation Specialist - Mã tin đăng: 4225747. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

KOVA TRADING – KOVA GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/04/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây