Customer Experience Officer

APOLLO ENGLISH
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hà Nội; Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for a Customer Experience Officer (CXO) – who will play a key role in connecting our center with students, helping them have the best learning journey. In this role, you’ll directly influence student success and ensure every customer receives great service. It’s a great opportunity to grow personally while making a positive impact on students and their families.

Job Responsibilities:

Training & Meetings: Participate in scheduled training sessions and meetings to continually improve skills and stay updated.
Book Management: Order, manage, and report on the availability of books to meet student needs.
Course Renewals: Manage your personal renewal targets and stay on top of the center’s renewal progress to make sure goals are met.
Student Progress Monitoring: Track student progress, handle customer feedback, and ensure students reach their academic goals.
Cashier & Invoice Management: Make sure all invoices and documents follow company standards.
Other Duties: Perform additional responsibilities as assigned by the line manager.
Student Enrollment & Registration: Be responsible for your own sales, help students sign up for classes, and support them with payment processes.

Yêu cầu công việc

Well- organized with excellent time management skills, strong mentality, and resilience.
Leadership skills with the ability to oversee and plan ahead is a plus.
Proven problem- solving skills through managing difficult situations and a strong focus on students and customers.
1- 2 years of experience in relevant jobs, including customer service and sales roles.
Strong communication skills, with a proven ability to handle customer concerns and demonstrate integrity.
University degree or higher
Proactive, detail- oriented, and strong interpersonal skills to foster partnerships.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-28 06:40:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Experience Officer - Mã tin đăng: 4680985. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: Tầng 1-4, 58 Phạm Ngọc Thạch, P.6, Quận 3, TP. Hồ Chí Minh

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
02/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây