Customer Insight Supervisor

CÔNG TY TNHH CJ FOODS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 8 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Consumer Insight Analysis (60%)
+ Monitor and Stay up- to- date with industry trends, competitors, and emerging technologies; conduct report in monthly basis to suggest innovative approaches to consumer insights.
+ Generate reports, presentations, and dashboards to effectively communicate key findings and recommendations to stakeholders at various levels of the organization.
+ Collect, analyze, and interpret consumer data from various sources such as surveys, interviews, focus groups, and social media platforms.
+ Collaborate with cross- functional team, including Marketing, R&D and sales teams to provide data- driven insights that support the New products development process and effective marketing and sales strategies.
Consumer surveys design & implementation (30%)
+ Collaborate with cross- functional teams to understand research objectives and collect specific data required to support business goals.
+ Prepare comprehensive reports and presentations summarizing survey findings, including visualizations and recommendations for action.
+ Implement surveys through various methods (both in- house and using agency), such as online platforms, telephone interviews, or in- person interviews.
+ Design and develop survey questionnaires to gather relevant and accurate data.
Other tasks assigned by Line manager(10%)

Yêu cầu công việc

Bachelor&039;s degree in business, marketing, statistics or a related field.
Fluent English, good at Power BI & Microsoft Office skills,
At least 2 years experience in consumer/customer insights, market research, or related role in FMCG
Excellent communication, proactive attitude with a passion for understanding consumer behavior and trends.
Strong analytical skills with the ability to interpret complex data sets and draw actionable insights.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-08-31 10:10:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Insight Supervisor - Mã tin đăng: 4611819. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Lô III/21 Đường 19/5A KCN Tân Bình, P. Tây Thạnh, Quận Tân Phú, TPHCM

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Trưởng Nhóm / Giám Sát
Kinh nghiệm yêu cầu
5 - 8 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
30/09/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây