Customer & Operation Success Fulltime

CÔNG TY TNHH BLUE BELT VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Cầu Giấy, Hà Nội
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Mô tả công việc

Customer Service:

Support with system monitoring, reconciling daily financial reports.
Operate withdrawal/deposit request.
Solve customer inquiries via online ticketing system.
Compile reports for major questions and key CS metrics tracking.
Professionally resolve customers’ questions, submitted to our customer support channels.
Build and enhance knowledge base/help center via online platform.
Train other members if needed.

Community Management:

Conduct market research to become the market expert of your region, and report for emerging trends and potential opportunities.
Create and administer surveys & share results with operation teams.
Maintain communication with moderators to drive our community.
Help customers to stay informed about the company&039;s update through different social media channels.
Manage day to day outbound communications and track key metrics.

Localization and Testing:

Test translations and new functionalities before an update is released.
Participate in testing platforms as an user and report localization errors and bugs.
Translate from English to your native language.

Sales & Marketing System Operation

Operate and monitor affiliate or sale management systems.
Research new technology to integrate into current work and boost team productivity for example using AI tools for creating marketing contents or support operation flows.
Support to create content writing & video for marketing/sale materials based on basic operation of supporting systems like Canva, Capcut, etc
Monitor and Reports as a daily/weekly basis to the direct manager

Yêu cầu công việc

English proficiency is a must.
Good at time management.
Have passion with NFT, Crypto is a plus.
Having 2- 3 years experience of team management is a plus for a senior.
Can work under minimal supervision.
Ability to multitask.
Ability to handle difficult players in a professional and polite manner.
Ability to understand a player&039;s concerns or situations easily.
Proven work experience of 2+ years as a Customer Service Representative in the technology industry
Have experience using ticketing/ email systems such as Zendesk, or other supporting CRM platforms.
Holding a good understanding about CRM systems is a must for a senior position.
Age: < 26 years old.
Good communication skills.

Quyền lợi

Working hours: 9:00 ~ 17:00 (5 days per week); Breaking time: 12:00- 13:00
Free snack, coffee, tea available.
Performance review: 2 times/year
Variety of corporate events: weekly tea- break, monthly birthday parties, quarterly team building to New Year party, company trip etc.
Transportation allowance and free parking included.
Friendly, open and fast- paced environment where every idea is welcomed.
Salary: Competitive with lucrative add- ons (based on skills and experience)
Premium PVI Insurance Package
Technical seminars and workshops annually.
Other benefits as per stated in Vietnamese Labor Law

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-05 22:15:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer & Operation Success Fulltime - Mã tin đăng: 4860264. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

Các tìm kiếm khác liên quan đến công việc Customer

CÔNG TY TNHH BLUE BELT VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 3 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Full-time
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
20/01/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây