Customer Service

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.

Yêu cầu công việc

Proven experience as an Operation Manager or at least 2+ years as an Assistant Manager or Supervisor role.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Fluency in English.
Having experience in Content Moderation is a plus.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Willingness to work a flexible schedule.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.

Quyền lợi

Health insurance and other insurance followed Vietnamese Labor Law.
Diverse career opportunities with various industries and products.
13th month salary, Bonuses, gifts for Holidays
Periodical bonus: twice/year
Position promotion, salary increase: once/year
Various training on best practices and soft skills.
Activities: Birthday party, Employee engagement activities

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-03-29 10:50:26

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Mã tin đăng: 4232998. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
1
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
03/05/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây