Hưng Thái Tech - Customer Service Specialist

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN PHÚ MỸ HƯNG
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer Support (30%)
· Prepare, improve guideline for users
· Collect feedback from customers via multiple channel, transfer and follow up request with the relevant teams for continuous improvement.
· Troubleshoot and resolve issues include but not limited on customer experience, billing inquiries, system operation, business corporate inquiries…
Operation (60%)
· Paperwork: Prepare payment documents, Minutes of Controls, proposals, ...
· Reconciliation data and provide insight, manage the number related with business perspective.
· Identify, follow and report issues to proactively fix problems.
· Manage product delivery activity from IT team to customer, includes testing, training, feedback analysis and timeline.
· Other project assignments
Process Improvement (10%)
· Maintain workflows to improve efficiency and proficiency.
· Create and maintain documentation for internal processes and tools.

Yêu cầu công việc

- Logical thinking ability, business abstraction, technical understanding and the ability to establish effective communication with other departments on technical issues for implementation
- Excellent communication and interpersonal skills.
- Excellent attention to detail and commitment to quality.
- Able to support Hotline on public holidays and weekends.
- More than 5 years experience in operations or business departments
- Ability to work independently and as part of a team.
- Proficiency in defining and troubleshooting common technical issues related to application platforms.
- Good command of spoken and written English.
- Strong analytical thinking and problem- solving skills.
- Ability to build strong relationships with clients and internal teams.
- Proficient in understanding systems, and business context, with the ability to quickly grasp procedures, workflows, and system logic.
- Preferably in software product or related customer support and tech major.
- Customer service skills: attentiveness, empathy, patience and consistency, persuasion, immaculate telephone manners and communication skills.
- Proactive and resourceful with a "get things done" attitude.

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-13 21:05:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Hưng Thái Tech - Customer Service Specialist - Mã tin đăng: 4940443. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PHÁT TRIỂN PHÚ MỸ HƯNG

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
4 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
08/02/2025
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây