Customer Service

CÔNG TY TNHH PATI GROUP
Mức lương
8 triệu
Địa điểm làm việc
Điện Biên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

We are looking for an extremely careful, detailed, proactive individual with good problem- solving ability to join our team as a Customer Service Executive. This is a versatile position that plays a crucial role in supporting customer service issues and ensuring ecommerce orders are processed efficiently and accurately, delivered on time. This person will not only maintain an excellent working relationship with our customer service team but also need to connect with our fulfillment team and new suppliers to support them so that they may deliver excellent experiences for our customers.
Job summary
Essential Roles and Responsibilities:
Customer Support

Take care of customer inquiries & problems and suggest solutions for each case.
Cooperate with Line Manager to train and support the Romote CS team in handling customer issues to minimize risks.

Fulfillment

Export orders, calculate costs, and upload tracking numbers.
Conduct regular audits of supplier inventory levels to maintain the highest accuracy.
Track and resolve unfulfilled or problematic shipping orders, ensuring all orders are delivered successfully.
Working closely with suppliers to make sure daily orders are fulfilled accurately.

Yêu cầu công việc

Skills and Qualifications:

Extremely careful, detailed, proactive and strong problem- solving skills.
Effective communication and collaboration skills with team members.
Intermediate Excel skills and aptitude in MS Office.
Proactive learning behavior. We request all people to learn daily (only learn things that can support your work immediately) and share it with others.
A positive, “can do” attitude.
Fluent in English (Written and Spoken), with an IELTS score above 6.5 or equivalent.
Complete tasks and assignments in a timely manner.

Quyền lợi

Come join PATI, you will have a chance to enjoy

Opportunity to work in a fast- growing E- commerce business.
To fully enjoy other social welfare regimes such as: social insurance, statutory leave,...
Salary: Up to 8.000.000 VND/month + incentive based on performance (negotiate).
Joining various team bonding activities.

We are looking for someone who shares our passion for wellness, our commitment to excellence. If you believe you have the skills and mindset to thrive in this role, we want to hear from you.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-05-10 03:00:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service - Mã tin đăng: 4345568. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH PATI GROUP

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Trung cấp - Nghề
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Đang cập nhật
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
16/06/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây