Customer Service and Admin Executive

CÔNG TY CỔ PHẦN GOURMET PARTNER VIỆT NAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Customer service:
· Liaise with the Logistics department to ensure timely deliveries
· Check data accuracy in orders and invoices on SAP
· Archive documents in Ha Noi office (contracts / invoices / DO / Quotation)
· Communicate feedback from customers internally
· Ensure physical stock is properly reported in SAP system
· Special price and sample monitoring
· Place order for transfer stock from HCM to Hanoi
· Assist with receiving, unloading, counting and stocking physical inventory in the office/warehouse
· Process orders via email or phone on SAP
· Contact clients to obtain missing information or answer queries
· Maintain safe and clean work environment by keeping shelves, inventory space and work stations neat; sweep and vacuum
Administration and Cashier:
· Follow office expenses; collect vouchers, contracts, invoices and other documents of office activities in a systematic and reasonable manner.
· Prepare daily and weekly expense reports and report to relevant departments.
· Monitor office supply levels, and re- order when appropriate
· Other tasks based on allocation of management level…
· Responsible for the office and looking after the equipment, ensure cleaning by a third party if necessary
· Report if anything is not aligned with the company policy
Responsible for transferring cash to the bank on weekly basis

Yêu cầu công việc

- Approachable, enjoys interacting with people, and possesses strong interpersonal skills.
- Fluent in English.
- Minimum of 2 years of experience, with a preference for candidates with experience in the hospitality industry.
- Strong listening and persuasion skills.
- Demonstrated ability to remain composed in challenging situations and handle pressure effectively.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-16 03:20:02

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service and Admin Executive - Mã tin đăng: 4719255. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY CỔ PHẦN GOURMET PARTNER VIỆT NAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
2 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
15/11/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây