Customer Service (English And Chinese)

CÔNG TY TNHH BOSCH GLOBAL SOFTWARE TECHNOLOGIES
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Provide information and assistance to customers via inbound/outbound calls and emails.
Read, understand, and apply procedures from the area of responsibility and other interdepartmental procedures applicable within the company.
Register all details related to customer interactions in the database and contribute to the knowledge base development.
Fulfill additional assignments such as supporting other colleagues, countries, locations, and new services, including Customer Support Representative activities and satisfaction surveys.
Participate in the continuous development and improvement of processes and services.
Meet service key performance indicators.
Fulfill any other tasks related to the area of responsibility as requested by the direct superior.
Answer, escalate, and follow up on all requests to ensure proper response and quality of service.
Represent the company&039;s image by adhering to its Internal Regulations, policies, and the service&039;s work instructions and processes.

Yêu cầu công việc

Proficiency in both English and Chinese (HSK4)
Proficiency in IT skills (MS Office); SAP knowledge is a plus.
Previous customer support experience is a plus
Flexibility and motivation to solve customer requests.
Excellent communication skills (empathy, active listening, persuasion), with a positive attitude.
High sense of responsibility, patience, urgency, and customer support orientation.
Proactive and responsible in completing all assigned tasks.
Willingness to work in shifts.
Capacity to organize and make decisions effectively.

Quyền lợi

Working in one of the Best Places to Work in Vietnam and Top 30 of the Most Innovative Companies all over the world
Flexible working time and working model
15++ days of annual leave + 1- day of birthday leave
Premium health insurance for employee and 02 family members
Engage in our diverse training programs which surely help strengthen both your personal and professionalism
Lunch and parking allowance
Join in a dynamic and fast- growing global company (English- speaking environment), with opportunity to work in global projects and being a part of innovation team contributing initiative ideas to the hi- tech world
13th- month salary bonus + attractive performance bonus (you&039;ll love it!) + annual performance appraisal
Good benefits of company activities such as: football, badminton, yoga, Aerobic, team building...
Onsite opportunities: short- term and long- term assignments in worldwide offices
100% offered salary and mandatory social insurances in 2- month probation

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-14 18:30:03

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service (English And Chinese) - Mã tin đăng: 4416258. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: 500 - 1000
Trụ sở: - Hồ Chí Minh : Etown 2 Building, 364 Cong Hoa St, Tan Binh District, Ho Chi Minh City, Vietnam. Hà Nội: Capital Place, No. 29 Lieu Giai Street, Ngoc Khanh Ward, Ba Dinh District, Ha Noi, Vietnam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 năm
Trình độ yêu cầu
Đang cập nhật
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
14/07/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây