Customer Service Executive (Open for fresher)

CÔNG TY TNHH SCIFATE VN
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Cập nhật
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

About Us
With a strong presence in markets such as the US, Europe, Japan, Taiwan, and more, Salvia is a small, agile team dedicated to delivering high- quality service and growing our products with passion and adaptability.
Salvia is a Singapore- based tech startup that connects millions of users worldwide with expert advisors on topics like love, relationships, psychology, family, and careers. Specializing in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, our advisors offer accurate, insightful guidance to users globally through our app, which allows instant chat or call consultations.
The Job
We are looking for an English- speaking Customer Service Executive to join our team and support the English- speaking market. This role is integral to ensuring a smooth, positive experience for our users by addressing inquiries and resolving app- related issues. As a key point of contact, you’ll handle customer support across channels like chat and email, while also collaborating with our team to enhance our users’ experience.
Key Responsibilities:
• Address customer inquiries and resolve product- related issues efficiently.
• Identify and report recurring issues or suggestions to improve product quality and user experience.
• Support Salvia Advisors by managing and resolving queries on the advisor platform.
• Provide responsive, professional customer support via chat, email, and other platforms.
• Assist in maintaining and managing user feedback on the App Store and Google Play reviews.
• Contribute to social media support and Star School’s pre- sales inquiries.
• Collaborate with team members to ensure high customer satisfaction and operational effectiveness.

Yêu cầu công việc

Requirements:
• Excellent proficiency in English (IELTS 6.5 or higher).
• Self- motivated and adaptable, with a problem- solving approach and the ability to remain calm under pressure.
• Experience in customer service or related roles is a plus.
• Comfortable with multitasking and learning new tools, with an interest in social media and customer engagement.
• Customer- oriented mindset with strong communication and interpersonal skills.
What We Offer:
• Competitive salary and comprehensive benefits.
• Office location: E- town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM.
• Opportunity to grow within a fast- paced, international startup environment.
• Working hours: Monday to Friday, 9:00 am – 6:00 pm.
• Full salary probation, Full SMUI, another allowance

Quyền lợi

Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-11 22:53:21

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Executive (Open for fresher) - Mã tin đăng: 4798229. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

CÔNG TY TNHH SCIFATE VN

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Đang cập nhật
Trình độ yêu cầu
Đại học
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
11/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây