Customer Service Freelance

LOVEPOP VIETNAM
Mức lương
Đang cập nhật
Địa điểm làm việc
Đà Nẵng
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 5 Năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Telesales Representative responsibilities include:
Answering questions about products or the company
Asking questions to understand customer requirements and close sales
Contacting potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts

An effective telesales representative must be an excellent communicator and have superior people skills. They must be comfortable presenting products or services over the phone as well as dealing with complaints and doubts.

Job briefWe are looking for an enthusiastic Telesales Representative to contribute to generating sales for our company. You will be responsible for closing sales deals over the phone and maintaining good customer relationships.

From 9 pm- 1 am. Monday to Saturday.

Responsibilities
Enter and update customer information in the database
Build the script and improve it day by day to thrive conversion rate.
Handle grievances to preserve the company’s reputation
Keep records of calls and sales and note useful information
Ask questions to understand customer requirements and close sales
Direct prospects to the field sales team when needed
Go the “extra mile” to meet sales quota and facilitate future sales
Take and process orders in an accurate manner
Contact potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts.
Answer questions about products or the company
Working time

The goal is to help the company grow by bringing in customers and developing business.

Yêu cầu công việc

Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role
Outstanding negotiation skills with the ability to resolve issues and address complaints
Proven track record of successfully meeting sales quota preferably over the phone
Excellent communication and interpersonal skills
Good knowledge of relevant computer programs (e.g. CRM software) and telephone systems
Excellent knowledge of English
Requirements and skills
Cool- tempered and able to handle rejection
Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects
High school diploma; BSc/BA will be a plus
Success Cretirias:
NPS > 70
Amount of revenue.
Number of customer register the account on portal.
Metrix:
Number of customers can call a day.
Number of complain and solution
Conversion rate.
Amount of time / a call.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Xe đưa đón, Đồng phục, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên, Nghỉ phép năm, CLB thể thao

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-11 22:53:18

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service Freelance - Mã tin đăng: 4797644. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi

LOVEPOP VIETNAM

Quy mô: Cập nhật
Trụ sở: Cập nhật

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
1 - 5 Năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
Đang Cập Nhật
Hình thức làm việc
Nhân viên chính thức, Bán thời gian, Thời vụ/ Nghề tự do
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
31/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây