Customer Service (Line English) - App Travel

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Mức lương
10 - 13 triệu
Địa điểm làm việc
Hồ Chí Minh
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Chi tiết tin tuyển dụng

Mô tả công việc

Resolve customer cases related to flight tickets, including but not limited to rescheduling, corrections,changes, check- in problem.
Ensure all cases are solved within required timeframe following company’s SOPs.
Achieve daily/monthly performance targets defined by the project.
Handling customer queries/complaints regarding refund/ Airlines info (web check- in, visa, ETC) status.
Contact Ground Transport Partner to ensure to get resolution for customer case.

Yêu cầu công việc

Intermediate in English (IELTS with a minimum of 5.5 or equivalent (TOEIC 450- 560).
Willing to work under shifting mode (Night shift including).
Willing to work on weekends, national holidays, overtime if needed.
Always bring a positive attitude within colleagues and towards customers.
Having experience in call center/contact center is a plus.
Graduation from College or above.
Able to work under pressure and in a large team.
Discipline, honesty, critical and high initiative.
At least 6 months’ experience in customer service, ticketing agent.

Quyền lợi

Bonuses, gifts for Holidays.
Insurances followed Vietnamese Labor Law.
Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
13th month salary.
Salary increases once/year.
KPI bonus up to 3.000.000/ month.
Promotion opportunities every year.
Gross Salary: 10.000.000/ month (included basic salary & Meal, Transportation allowances).
Other allowances: Parking Fee, Night Shift (if any).

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-01 10:50:04

Xem thêm
Người tìm việc lưu ý:
Bạn đang xem tin Customer Service (Line English) - App Travel - Mã tin đăng: 4792096. Mọi thông tin liên quan tới tin tuyển dụng này là do người đăng tin đăng tải và chịu trách nhiệm. Chúng tôi luôn cố gắng để có chất lượng thông tin tốt nhất, nhưng chúng tôi không đảm bảo và không chịu trách nhiệm về bất kỳ nội dung nào liên quan tới tin việc làm này. Nếu người tìm việc phát hiện có sai sót hay vấn đề gì xin hãy báo cáo cho chúng tôi
Quy mô: Trên 1000
Trụ sở: Tầng 8 và tầng 10, Tòa nhà SCETPA, Số 19A đường Cộng Hòa, Phường 12, Quận Tân Bình, Thành Phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Thông tin chung

Ngành nghề
Tư vấn/ Chăm sóc khách hàng
Cấp bậc
Chuyên Viên- Nhân Viên
Kinh nghiệm yêu cầu
Dưới 1 năm
Trình độ yêu cầu
Cao đẳng
Số lượng cần tuyển
3
Hình thức làm việc
Toàn thời gian cố định
Giới tính
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ
07/12/2024
Mẫu CV đẹp

Việc làm đề xuất liên quan

Việc làm đã xem gần đây